Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی، معاون استاندار زنجان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در احادیث و روایات نقل شده است که روزه برای درک حال فقرا واجب شده است.

وی با اشاره به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری افزود: امیدورایم با تلاش بتوانیم در استان این شعار را به نحو احسن محقق کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار زنجان درباره ساعات کاری کارمندان دولت نیز گفت: با توجه به عادی شدن ساعات کاری، تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات حذف می‌شود و به حالت عادی برمی‌گردد، از طرفی در ایام ماه مبارک رمضان یک ساعت از ساعات کاری کسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از دیگر موضوعات ماه رمضان اجرای پویش مردمی گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که توسط ستاد دیه اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

شهامی با بیان اینکه موضوع زیباسازی محیط پیرامونی دستگاه ها بود که برخی اجرا کردند نیز از دیگر موضوعاتی است که تأکید داریم دستگاه‌ها به آن اهتمام بورزند، اضافه کرد: از دیگر موضوعاتی که دستگاه‌ها باید به آن توجه کنند، پرداخت هزینه دستگاه‌های خدمت رسان است.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی کاهش ساعت کاری مشکلات اعتباری دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو

به گزارش خبرگزاری مهر، هر اسکناس دلار امروز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۶۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته شنبه (۸ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۳۵۹ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۴۱ هزار و ۴۱۸ تومان معامله شد؛ قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۲۲۲ تومانی به ۴۷ هزار و ۴۵۴ تومان و حواله آن، ۴۴ هزار و ۴۱۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری با ۴۴ تومان افزایش قیمت به ۱۲ هزار و ۷۸ تومان رسید و حواله درهم ۱۱ هزار و ۷۸ تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته افزایش اندکی داشته است.

کد خبر 6091312

دیگر خبرها

  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • از پیچ و خم تصویب تا حل چالش‌ها
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • انواع شربت های میوه ای و غیر میوه ای و فرآورده های یخی خوراکی غیرمجازند
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • قیمت ارز مرکز مبادله‌ای ۹ اردیبهشت؛ افزایش قیمت دلار و یورو
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟