Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

عبدالرحیم تا‌ج‌محمدی گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ طبق آمار سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری، ۱۲ هزار و ۹۳۲ گردشگر از اماکن تاریخی تایباد بازدید کرده اند.

او گفت: همچنین اقامت ۱۶ نفر مسافر هم در واحد‌های اقامتی تایباد ثبت در نوروز ثبت شده، اما بیشتر گردشگران و مسافران در منازل آشنایان خود ساکن بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تایباد گفت: فضاسازی، کاشت درخت و نماسازی مجموعه آرامگاه مولانا، راه‌اندازی ۲ غرفه فروش صنایع دستی در ورودی شهر تایباد و یک غرفه در مرکز شهر، برگزاری جشن نوروزگاه در ورستای گردشگری پشته، برگزاری نمایشگاه تولیدات بانوان و جشنواره غذا از جمله برنامه‌های ستاد خدمات سفر بوده اند.

همچنین مهدی دونده سرپرست فرمانداری تایباد گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر دولت به خراسان رضوی به تایباد آمد و برخلاف هماهنگی ۱۷ برنامه میدانی و توقع مردم، مدت زمان ۲ ساعت در این شهرستان حضور داشت.

او گفت: اما مردم نگران نباشند، زیرا که با صحبت نماینده‌های اقشار مختلف جامعه در جلسه شورای اداری، مشکلات و مسائل شهرستان به گوش نماینده رئیس جمهور رسید و در جلسه هیئت دولت در استان مطرح شد.

به گفته او، ۱۹ طرح آموزشی، آبخیزداری، ورزشی، راه سازی و عمرانی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومانی برای شهرستان تایباد برنامه‌ریزی شد که ۱۰۰ درصد بودجه آن اختصاص پیدا کرد.

شهرستان مرزی تایباد شاهد حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور، در هجدهمین سفر استانی اعضای دولت، به خراسان رضوی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفر رئیس جمهور بازدید میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم رئیسی، رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزه‌­های علمیه) به‌ تصویب رسیده است را برای اجرا به شورای ‌عالی حوزه‌­های علمیه، شورای تخصصی حوزوی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳/۰۴/۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می­گردد:

ماده ۴- اعضای شورا:
سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌­های علمیه
سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی
رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی
مدیر حوزه علمیه خراسان
مدیر حوزه علمیه اصفهان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران
مدیر جامعة الزهرا (س)
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی
هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه­‌های علمیه و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

 

 

 

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است