Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوچانو اسپالتی از عملکرد شاگردانش در دیدار حساس مقابل آتالانتا رضایت دارد

اسپالتی گام نهایی پارتنوپی را دست‌یابی به اسکودتو می‌داند.

طرفداری | در یکی از مهم‌ترین بازی‌های مقطع پایانی فصل سری آ، ناپولی مهمان آتالانتا بود. سه امتیاز این دیدار برای ادامه رقابت ناپولی در کورس قهرمانی لیگ اهمیت بالایی داشت و آن‌ها به خوبی از پس رقیب قدرتمند خود برآمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری ۳-۱ در برگامو به معنی صدرنشینی موقت ناپولی بود و حالا آن‌ها در انتظار نتایج مسابقات باقی‌مانده این هفته هستند. لوچانو اسپالتی پس از پایان بازی در مصاحبه با DAZN از شرایط مسابقه و کورس قهرمانی گفت:

حالا در صدر جدول قرار داریم. برای رقابت در چنین سطحی، نیازمند حفظ ذهنیت مناسب خود از ابتدا تا پایان هر مسابقه هستیم. نباید پا پس بکشیم، هدف ما پیروزی در تمام بازی‌های باقی‌مانده از فصل خواهد بود. 

در ۱۵ دقیقه آغازین مسابقه و دقایق ابتدایی نیمه دوم کمی به مشکل خوردیم. الساندرو زانولی امروز نمایش خیلی خوبی داشت که شامل پاس منجر به خطای پنالتی هم می‌شد. از زمان دریافت پنالتی توانستیم نفس راحتی بکشیم و بازی واقعیمان را ارائه کردیم. طبیعتا آتالانتا به بازی برگشت، ما را تحت فشار گذاشت و به گل هم دست یافت. اینجا بود که تیم من ذهنیتش را نشان داد. آن‌ها می‌دانستید که نتیجه ۲-۱ برای حفظ پیروزی کافی نیست پس گل سوم را زدیم.

 استانیسلاو لوبوتکا در شکستن خطوط پرس تیم حریف و جلو بردن توپ بسیار خوب است. شاهد پیشرفت ذهنی و شخصیتی تمام بازیکنان تیم بودیم. درک درستی از زمان و موقعیت مناسب برای خلق موقعیت داشتیم. 

گام آخر و قطعی ما زمانی است که به جام قهرمانی برسیم.  نباید گاردمان را پایین بیاوریم و فکر کنیم که به اهداف این فصل باشگاه رسیده‌ایم. به نظر می‌آید به ثبات دست یافته باشیم اما هرگز نباید شکست‌های خانگی قبلی را فراموش کنیم و اجازه تکرار آن‌ها را بدهیم. یک تیم متحد داریم که قصد شاد کردن تمام مردم شهر را دارد، شهری که لایق چنین اتفاقی است.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس ورزشکاران برتر قرن؛ غلامرضا تختی، محمد نصیری و عبدالله موحد | رستم ورزش هیچوقت از قلب ایرانیان نرفت طراح نماد جام جهانی قطر چه کسی است؟ گرافیست ایرانی! یاگو آسپاس: داور با اعلام 3 پنالتی برای رئال مادرید، می‌خواست هت تریک بنزما را مشاهده کند مورینیو خطاب به یک خبرنگار: در رادیو بسیار شجاع هستی اما روبروی من در شلوار خود خرابکاری می‌کنی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم

دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از مسابقات جهانی سال گذشته برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.

ترانه احمدی دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص رکوردشکنی در مسابقات گفت: ۱۳ اردیبهشت مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خداراشکر توانستم در این مسابقات رکورد ایران را جابجا کنم البته رکورد قبلی هم دست خودم بود اما توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم و مدال طلا را بدست بیاورم و تا یکسال دیگر این عنوان در اختیار من باشد.
احمدی درباره آمادگی خود در مسابقات رولر گیمز و بازی‌های آسیایی تایلند گفت: مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم دومین مسابقه‌ای بود که امسال داشتیم ، از مسابقات جهانی پارسال برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.
وی در خصوص حمایت‌ها از رشته فری استایل گفت: حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود، من از سال ۹۵ عضو تیم ملی هستم و حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های کذشته بود اما حمایت‌های کامل را از طرف استان داشتیم ما‌حتی جایزه بازی‌های آسیایی را از فدراسیون نگرفتیم، امیدوارم قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند تا بتوانیم از پاداش‌ها استفاده کنیم و در راستای قهرمانی‌های دیگر خرج کنیم.
بانوی اسکیت باز کشورمان درباره مراسم تقدیر از مدال آوران با حضور رئیس جمهور و اینکه چقدر این مراسم‌ها می‌تواند کمک کند گفت: مراسم بسیار خوبی است، شهرداز تهران هم از ما تجلیل کردند به این دلیل که این مدال مدال تاریخی است و وقتی در این مراسمات گفته می‌شود که اسمیت توانسته مدال تاریخی به دست بیاورد خیلی   به شناخته شدن این رشته کمک می‌کند ، ما هدفمان شناخت مردم با این رشته است که انشالله بتوانیم آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم.
احمدی در پایان، از انتظاراتش از مسئولین بلند‌پایه در آستانه مسابقات پیش‌رو گفت: در سال گذشته فدراسیون خیلی به ما کمک کرد، سال گذشته قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام به مسابقات داشتیم و برای آمادگی ما خیلی به ما کمک کرد، درخواست دارم امسال هم همان مسابقات را برگزار کنند زیرا که خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بدنی برای این مسابقات آماده باشد.رشته اسکیت رشته نوپایی است و تازه دارد جان می‌گیرد و اگر کسی به این رشته علاقه دارد بهتر است هرچه سریعتر اقدام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • وحید شمسایی: موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • موانع فرزندآوری باید رفع شود
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • می‌ترسم جنگ تمام شود و این زندگی ادامه داشته باشد!
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم