Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به سفر کاروان این تیم به عربستان سعودی گفت: خوشبختانه همه شرایط برای حضور تیم فوتبال سپاهان در عربستان و حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان ﺁسیا فراهم است و امیدواریم بتوانیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، محمدرضا ساکت، در حاشیه مراسم بدرقه کاروان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به میزبانی عربستان سعودی از رقابت‌های ﺁسیایی اظهار داشت: ما از چندماه قبل، از فدراسیون فوتبال خواستیم که برای میزبانی رقابت‌های ﺁسیایی اقدام کنند اما سرانجام پس از کش و قوس‌های زیادی که بر سر این موضوع بود بر اساس مقرراتی که AFC تعیین کرد، یک کشور برای میزبانی مسابقات هر 5 گروه انتخاب شد که این کشور نیز عربستان سعودی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفر کاروان سپاهان به عربستان و مقصد این تیم ادامه داد: محل برگزاری مسابقات گروه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شهر برَیده عربستان است که حدودا 900 کیلومتر با جده فاصله دارد؛ شهری نسبتا کوچک با حدود 259 هزار نفر جمعیت است که شرایط ﺁن برای میزبانی، چندان بروز نیست و اطلاعاتی که از گروه اولیه باشگاه که چند روز پیش به این شهر اعزام شد به دستمان رسیده حاکی از ﺁن است که تازه در حال بازسازی ورزشگاه هستند و مقدمات کار مثل رختکن‌ها را فراهم می کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه همه شرایط برای حضور تیم در شهر مقصد فراهم شده است افزود: براساس سیاست‌گذاری‌های کادر فنی مدیر بین‌الملل باشگاه و یکی از مربیان با نظر نویدکیا زودتر به عربستان اعزام شده و مقدمات کار را فراهم کرده‌اند؛ مشکلاتی در زمینه اسکان و موراد دیگر داشتیم که خوشبختانه حل شد و تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان آماده ﺁن است که با پرواز چارتر اختصاصی مستقیم از فرودگاه اصفهان به محل مسابقات اعزام شود.

وی درباره شرایط پرواز این تیم خاطرنشان کرد: پرواز به عربستان حدود 3 ساعت و نیم طول می‌کشد و تیم نیز از فردا تمرینات اولیه خود را در زمین تمرینی که به این منظور در نظر گرفته شده اغاز می‌کند. متاسفانه  حسن شوشتری را به دلیل ﺁسیب‌دیدگی به همراه نخواهیم داشت اما خوشبختانه بقیه بچه‌ها در شرایط بسیار خوب خود هستند و همه امکانات و تشریفات لازم حتی را مازاد بر آنچه به نظر می‌رسد تدارک دیده شده است.

بدرقه کاروان سپاهان به عربستان به روایت تصویرطباطبایی درحاشیه بدرقه طلایی‌پوشان به عربستان: سپاهان نماینده ایران است/چشم میلیون‌ها ایرانی بدرقه راه شماستنویدکیا پیش از سفر به عربستان: با آمادگی کامل به میدان می‌رویم/ به مباحث پیش‌پا افتاده اهمیت نمی‌دهیم

 

ساکت درباره ﺁمادگی تیم سپاهان برای رویارویی با رقبای خود تصریح کرد: از هفته‌ها قبل موضوع بررسی وضعیت تیم‌های حریف توسط کادر فنی و ارزیابی ﺁن‌ها صورت گرفته از طریق نرم‌افزار‌ها، سامانه‌ها و سیستم‌های به روز رقبای خود را تحلیل و ﺁنالیز کرده و برای رویارویی با ﺁن‌ها ﺁمادگی کاملی داریم و امیدوارم همانگونه که نخستین باشگاهی بودیم که مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کرد، بتوانیم نماینده ‌شایسته و افتخارﺁفرینی برای کشورمان باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فولاد مبارکه سپاهان، از 18 فروردین تا 6 اردیبهشت در شهر برَیده عربستان، به مصاف رقبای خود می‌رود و به همین منظور، امشب 14 فروردین عازم عربستان بوده و تمرینات خود را از روز دوشنبه 15 فروردین در این شهر ﺁغاز خواهد کرد؛ برنامه بازی‌های سپاهان در لیگ قهرمانان ﺁسیا 2022 به این ترتیب خواهد بود:

18 فروردین: سپاهان - پاختاکور، ساعت 21:45

21 فروردین: سپاهان – الدحیل، ساعت 21:45

26 فروردین: سپاهان – التعاون، ساعت 00:45

30 فروردین: سپاهان – التعاون، ساعت 00:45

2 اردیبهشت: سپاهان - پاختاکور، ساعت 21:45

6 اردیبهشت: سپاهان – الدحیل، ساعت 21:45

انتهای پیام/170/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساعت 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در استادیوم آلیانتس‌آرنای مونیخ به مصاف هم می‌روند.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شروع می‌شود که ۴ تیم بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و دورتموند برای رسیدن به مسابقه فینال با هم رقابت می‌کنند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلا آسان نبود. سفید‌های اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

این دو تیم تا بحال در ۲۶ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۶ مسابقه هر دو تیم ۴۲ گل به ثمر رسانده اند و در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گل‌زن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده، این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است.

با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی حساس را برعهده خواهد داشت. کمک‌های تورپین در این دیدار دو هموطن او به نام‌های نیکلاس دانو و بنجامین پاژه خواهند بود و ژروم بریسار از فرانسه نیز به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) انتخاب شده است.

منبع: شهرآرا نیوز

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • عربستان و اسرائیل سازش می‌کنند؟
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • رسانه عبری از پیشرفت ملموس در سازش ریاض-تل‌آویو خبر داد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا