Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  فارس، محمدرضا زنوزی مطلق در جمع اعضای کادرفنی و بازیکنان تراکتور، اظهار داشت: حضور در رتبه سیزهم برازنده نام تراکتور، هواداران، شما، من، کادرفنی و ارکان مدیریتی باشگاه نیست. انتظارم از شما بیشتر است. تراکتور از نظر نفرات و اعتبار تیم کوچکی نیست. بازیکنان بزرگی در ابتدای فصل و نیم فصل جذب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بازیکنان بزرگی از فصل‌های گذشته در تیم حضور داشتند و از جایگاه فعلی تراکتور رضایت ندارم.

* شاید از لحاظ مالی در مضیقه باشید اما نه در این حد که چنین نتایجی بگیریم

وی با بیان اینکه طلب بازیکنان پرداخت خواهد شد، افزود: شاید از نظر مالی کمی در مضیقه بودید، ولی نه در این حد که چنین نتایجی کسب شود. میزان دریافتی بازیکنان سایر تیم‌ها از تراکتور کمتر است. بازیکنان فصول گذشته که در تیم حضور دارند و یا جدا شده‌اند، طلب‌شان را به طور کامل دریافت کرده‌اند. بنده به مدیرعامل و سرمربی تیم هم اعلام کرده‌ام که حق و حقوق بازیکنان پرداخت می‌شود.

* بدشانسی در نتایج اخیر تراکتور دخیل بوده است

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه بدشانسی در نتایج اخیر تراکتور دخیل بوده است، اضافه کرد: طلب بازیکنان در زمان گسترش فولاد و در چهار سال اخیر در تراکتور به طول کامل پرداخت شده است. جایگاه فعلی تیم برازنده شما و هواداران نیست. در یکسری بازی‌ها شانس دخیل بوده است، مثل بازی‌های اخیر که دو پنالتی از دست دادیم. این موضوع در فوتبال طبیعی است و هر بازیکنی حق اشتباه دارد. 

* کسی تراکتور را تحویل نگرفت و ما هم دیگر قصد واگذاری نداریم

زنوزی ضمن تاکید بر اینکه تراکتور واگذار نخواهد شد، گفت: بیاییم برای این هفت بازی یک تیم دیگری باشیم. به این هفت بازی به چشم هفت فینال نگاه کنیم. شما استحقاق حضور در جمع سه تیم را داشتید. یکسری حواشی هم به این موضوع دامن زده که فوتبالی نبود. مثلا می‌گفتند زنوزی می‌خواهد تیم را تحویل دهد که نشد. این جا اعلام می‌کنم که با توجه به اینکه کسی تراکتور را تحویل نگرفت، ما دیگر قصد واگذاری نداریم. من نمی‌توانم بنشینم و ببینم عشق هواداران به خاطر ندانم کاری یک عده پرپر شود.

* با هماهنگی و همکاری استاندار تراکتور را در بورس عرضه می‌کنیم

وی افزود: تراکتور عشق هواداران است و نمی‌شود به خاطر چند نفر از آن بگذریم. در این تیم سرمایه گذاری شده و شما سرمایه‌های باشگاه و یک مجموعه هستید. این اجازه را هم نمی‌دهیم که یک عده به اهدافشان برسند. با هماهنگی و همکاری استاندار محترم آذربایجان شرقی جناب عابدین خرم تلاش می‌کنیم که تراکتور را در بورس به هواداران عرضه کنیم و در این مسیر از استاندار تشکر می‌کنیم که حامی و پیشتیبان تراکتور، هواداران و مردم آذربایجان هستند.

* از امروز باید تیم متفاوتی باشیم

مالک باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: در یک مصاحبه می‌گویم که چه اتفاقاتی در فوتبال رخ می‌دهد. این که چرا تیم‌های خصوصی را می‌خواهند نابود کنند. باتوجه به اینکه دیگر قصد واگذاری تراکتور را ندارم، باید از امروز تیم متفاوتی باشیم. فوتبالی بازی کنید که برازنده شما و نام بزرگ تراکتور است. شما این بازی را انجام دهید ما هم از فردا در خدمت شما خواهیم بود.

* تیم فعلی تراکتور قدرمند‌تر از تیم آسیایی ما است

زنوزی تاکید کرد: به خدا قسم شما می‌توانید تیم‌های بزرگ را شکست دهید. با اینکه تیم تقویت نشده بود، شما نتیجه خوبی در آسیا کسب کردید، تیم کنونی به مراتب قدرتمندتر است. ما برای برد می‌رویم و قول می‌دهم که پاداش‌های خوبی به شما داده شود. تیم بسیار خوبی برای سال آینده با حضور این بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان دیگر خواهیم بست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!