Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@16:24:21 GMT

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۳۵۷۷

هجوم صهیونیست‌ها به مراسم ماه رمضان و جراحت ۱۹ فلسطینی+ فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

چند فلسطینی در پی حمله نظامیان صهیونیست به مراسم ماه رمضان در نزدیکی مسجدالاقصی، مجروح شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های فلسطینی بامداد دوشنبه از درگیری و هجوم نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی به مراسم ماه رمضان و روزه‌داران مسلمان در «باب‌العمود» و محوطه مسجدالاقصی خبر دادند.

بر اساس گزارش‌ها، نیروهای مخفی پلیس و اسب‌سوار، و همچنین نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با تجهیزات کامل به فلسطینیان بی‌دفاع حمله کرده و سعی در برهم زدن مراسم ماه رمضان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه فلسطینی قدس گزارش داد یک جوان در جریان هجوم ددمنشانه صهیونیست‌ها در منطقه باب العمود در بیت المقدس مجروح شد.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد بر اثر شلیک گلوله‌های پلاستیکی توسط نظامیان صهیونیست به سمت جوانان فلسطینی، حداقل ۴ نفر تاکنون مجروح شده‌اند.

شبکه «الجزیره» نیز به نقل از منابع محلی خبر داد که یک نظامی زن پلیس اشغالگر حین حمله به فلسطینی‌ها در منطقه باب العمود مجروح شده است.

وزارت بهداشت فلسطین دقایقی بعد از افزایش مجروحان یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به ۱۱ نفر خبر داد.

همچنین گفته می‌شود تعدادی از جوانان فلسطینی که سعی در مقابله با این تجاوزگری اشغالگران داشتند، بازداشت شده‌اند.

یک رسانه اسرائیلی گزارش داد نظامیان نیروهای مخفی و اسب‌سوار پلیس صهیونیستی در حال بازداشت جوانان فلسطینی در منطقه باب‌العمود هستند و مانع برگزاری مراسم ماه رمضان شده‌اند.

این در حالی است که شب گذشته «زیاد النخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره سرکوب فلسطینی‌ها، گفته بود راه مقاومت را تا آزادی بیت‌المقدس ادامه خواهند داد. منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت رژیم صهیونیستی قدس اشغالی مسجدالاقصی بیت المقدس فلسطینیان ارتش رژیم صهیونیستی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مراسم ماه رمضان باب العمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • صهیونیست‌ها به کرانه باختری حمله‌ور شدند
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی