Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:03:29 GMT

احیای کارخانه های تعطیل رودبار مطالبه جدی مردم است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۴۱۵۸

احیای کارخانه های تعطیل رودبار مطالبه جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام قربانپور عصر یکشنبه در دیدار با فرماندار رودبار به تشریح ظرفیت‌های شهرستان رودبار در بخش‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: رودبار علیرغم داشتن مواهب خدادادی، پتانسیل‌های ارزشمند تاریخی، فرهنگی و صنعتی، در بخش‌های مختلف مظلوم واقع شده و هیچ وقت به حق واقعی خود دست نیافته است.

وی با اشاره به پتانسیل‌های رسانه‌ای شهرستان رودبار، افزود: رودبار یکی از بزرگترین شهرستان‌های گیلان است که دارای تنوع قومی و اقلیمی بوده و می‌توان شاهکارهای رسانه‌ای در این شهرستان تولید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج رسانه رودبار با اشاره به دغدغه مندی رسانه‌های این شهرستان در حوزه تولید و اشتغال، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان به جد منویات مقام معظم رهبری را دنبال می‌کنند و مطالبه کر اجرای این منویات در شهرستان هستند.

قربانپور، تولید را کلید واژه حل مشکلات کشور دانست و با اشاره به تعطیلی و راکد شدن برخی کارخانجات مادر در شهرستان رودبار، تصریح کرد: احیای کارخانجات مطالبه اصلی مردم و رسانه‌ها در رودبار بوده و با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با انتقاد از عملکرد برخی ادارات و مدیران شهرستان رودبار، افزود: شکاف برخی مدیران با رویکردهای جهادی و انقلابی دولت سیزدهم سبب شده تا نارضایتی ایجاد شود.

خبرنگاران نقد منصفانه را سرلوحه قرار دهند

مسئول بسیج رسانه رودبار با تاکید بر نقدپذیری مدیران نسبت به انتقادات اصحاب رسانه، تصریح کرد: خبرنگاران نقد منصفانه را سرلوحه قرار دهند و از سوی دیگر مدیران هم دامنه نقدپذیری شأن را گسترش دهند.

قربانپور با بیان اینکه خبرنگاران رابط محکم و مورد اعتماد مردم و مسئولان هستند، گفت: فضای رسانه‌ای شهرستان به گونه‌ای است که خبرنگاران با کوچک‌ترین انتقاد از عملکرد ادارات، مورد عناب و خطاب قرار می‌گیرند.

وی لزوم برخورداری از سواد رسانه‌ای در بطن جامعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: داشتن سواد رسانه‌ای در چنین شرایطی مسموم جنگ نرم و رسانه‌ای دشمن، لازم و ملزوم جامعه بویژه مدیران و رسانه‌ها است.

فضای آموزشی برای اصحاب رسانه فراهم شود

وی با تاکید بر فراگیری آموزش در بین خبرنگاران، بیان کرد: توجه به آموزش در همه بخش‌ها نکته ضروری و مهم است و این موضوع باید در بین خبرنگاران شهرستان نیز جدی گرفته شود.

قربانپور با تاکید بر اینکه فضای آموزشی برای اصحاب رسانه فراهم شود، گفت: در کنار تعدد رسانه‌ها باید بر کیفیت محتوا و آثار خبرنگاران و رسانه‌ها نیز توجه شود.

وی، بسیج رسانه را حلقه واصله خوبی برای خبرنگاران و مجموعه ادارات و فرمانداری عنوان کرد و افزود: مدیران شهرستان می‌توانند از ظرفیت بسیج رسانه استفاده کنند.

توقف وعده‌های مسئولان برای خرشک در ایستگاه وعده

مسئول بسیج رسانه شهرستان رودبار با بیان اینکه خبرنگاران رودبار ظرفیت‌های ارزشمندی برای ادارات و نهادها محسوب می‌شوند تصریح کرد: ادارات برای پیشبرد اهداف شأن و همچنین ارتباط گیری بهتر با مردم از ظرفیت اصحاب رسانه بهره بگیرند.

قربانپور با انتقاد از عملکرد ضعیف شهرستان در قبال حادثه خرشک، بیان کرد: از روز حادثه تاکنون بیش از هفت گزارش اختصاص از روستای خرشک تهیه و در خبرگزاری مهر استان گیلان منتشر شده ولی متأسفانه عملکرد مدیران شهرستان برای مردم روستا در ایستگاه وعده متوقف شده است.

وی با بیان اینکه حدود یک سال از حادثه خرشک می‌گذرد، افزود: در این زمانی که گذشته از حادثه خرشک متأسفانه حرکت مثبتی برای دلگرمی مردم برداشته نشد.

کد خبر 5458626

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان رودبار رسانه های گروهی خرشک مطالبه گری ویروس کرونا بوشهر خراسان رضوی کرمانشاه گردشگری ماه مبارك رمضان روز طبیعت سفرهای نوروزی آمار کرونا مسافران نوروزی ماه رمضان 1401 مشهد خطبه های نماز جمعه شهرستان رودبار اصحاب رسانه بسیج رسانه رسانه ای رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • محصولات خودروسازان شهر بم زیر آب رفت!
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم