Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@10:40:48 GMT

تداوم نورپردازی شهر تا عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۴۱۸۵

تداوم نورپردازی شهر تا عید فطر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تلاش برای رفع مشکلات روشنایی و نورپردازی شهر تا عید سعید فطر ادامه دارد.

حجت‌اله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تداوم نورپردازی شهر، اظهار کرد: ستاد استقبال از بهار شهرداری اهواز با حکم شهردار اهواز برای معاونت خدمات شهری از اول اسفندماه به صورت رسمی آغاز شد، و پیرو آن جلسات مستمر با شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های مرتبط برای اجرایی کردن تصمیمات گرفته شده، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از محورهای طرح استقبال از بهار خانه تکانی شهر در بازه زمانی ۱۰ روزه برای حذف زوائد بصری، نظافت شهری و در بخش دیگر آن آماده‌سازی شهر به ویژه نوسازی و ترمیم جداول، آذین‌بندی شهر و آماده سازی پارک‌های شهر بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه تا ۲۰ اسفند بر اساس دستورالعمل ستاد کرونا قرار برای برقرار ستاد اسکان نوروزی نبود، ادامه داد: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید ابتدا پارک لاله که همواره میزبان مهمانان نوروزی بود و سپس به علت حضور زیاد مسافران نمایشگاه بین‌المللی نیز برای اسکان آنها با تدارکات ویژه آماده شد. با این حال بیشتر مسافران از ظرفیت مدارس استفاده می‌کنند به طوری که بیش از ۱۴۰۰ کلاس درس در نواحی چهارگانه اهواز میزبان مسافران بوده است.

وی تاکید کرد: از جمله موضوعات بسیار مهمی که در استقبال از بهار اهمیت داشت، روشنایی‌بخشی شهر بود، با توجه به اینکه در دو سال گذشته به علت تعطیلی پارک‌ها و سرقت‌های انجام شده میزان خرابی‌ها بسیار بالا بود، اقدامات انجام شده در این فاصله کوتاه قابل قبول است و تنها نورپردازی پل سفید به علت مفتوح بودن پرونده قضائی آن انجام نشده است و البته همچنان اقدامات شهرداری برای روشنایی شهر تا عید سعید فطر ادامه دارد.

زارع‌زاده ادامه داد: با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان دستگاه‌هایی خریداری شد که رنگ‌آمیزی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود، شهرداری اهواز برای این دستگاه را برای هشت منطقه خود سفارش داده و تاکنون چهار دستگاه را دریافت کرده است. با فعالیت این دستگاه‌ها در وقت و مصرف رنگ صرفه‌جویی می‌شود و علاوه‌بر آن سرعت و کیفیت رنگ‌آمیزی نیز بالاتر می‌رود.

کد خبر 565356

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استقبال از بهار مدیریت شهری برنامه ریزی شهری خانه تكاني شهر شورای شهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • تداوم اعتراضات و سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • تداوم بارش‌های رگباری در استان یزد