Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، جعفر قادری اظهار کرد: قرار نیست یارانه دارو و نان حذف شود یا در خرید افراد در داروخانه یا نانوایی تغییری رخ دهد.

وی افزود: در گذشته یارانه گندم به واردکنندگان ارائه می‌شد اما قرار بر این شد که این یارانه پس از این به نانوا داده شود. در بحث دارو هم قرار بر این است که یارانه دارو را شرکت‌های بیمه‌ای در مقابل خریدی که افراد انجام می‌دهند به داروخانه بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر اینکه قرار نیست کارت نان داشته باشیم و کارت‌های جداگانه‌ای داده نمی‌شود، ادامه داد: افراد با کارت معمولی حساب بانکی خود خرید را انجام می‌دهند و در این شرایط مشخص است که خرید از چه کسانی انجام می‌شود و با مشخص بودن اطلاعات افراد، امکان قاچاق دارو و آرد و ... وجود نخواهد داشت.

قادری با اشاره به عدم حذف یارانه نان و دارو گفت: در بخش اختصاص یارانه نان و دارو تفکیکی بین افراد وجود ندارد و بین فقیر و غنی فرق و تفاوتی ایجاد نشده است. باتوجه به عملکرد نانوایی‌ها و داروخانه‌ها یارانه مورد نظر به آنها پرداخت می‌شود.

وی از پرداخت یارانه گوشت خبر داد و افزود: قرار شده‌ است برای نهاده‌های دامی که در قیمت گوشت اثرگذار است یارانه جداگانه‌ای پرداخت شود و این یارانه فقط به ۷ دهک اول اختصاص داده خواهد شد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: در واقع یارانه دارو و نان شامل تمام جامعه می‌شود اما یارانه نهاده‌های دامی فقط شامل دهک‌های اول تا هفتم می‌شود.

قادری تاکید کرد: در این شرایط دیگر نیازی به صدور کارت‌های جدید نیست و افرادی که شامل یارانه نهاده‌های دامی و در واقع یارانه گوشت می‌شوند، شماره حساب خود را اعلام و ثبت می‌کنند. البته جزئیات این مسائل هنوز نهایی نیست و باید نهادهای متولی آن را اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به اعلام افزایش نرخ یارانه نقدی از سوی دولت گفت: در صورتی که قرار باشد یارانه نهاده‌های دامی (تحت عنوان یارانه گوشت ) به طور مستقیم به مردم ارائه و واریز شود، این به معنای افزایش نرخ یارانه است که یارانه دهک‌های اول تا هفتم را افزایش می ‌دهد.

کد خبر 667497 برچسب‌ها گوشت گندم یارانه مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گوشت گندم یارانه مجلس شورای اسلامی نهاده های دامی یارانه گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند

با دمنوش آرامبخش فوری برای آن‌هایی که زود عصبانی می‌شوند یا استرسی هستند، آشنا شوید.

افراد زیادی هستند که فوری عصبانی می‌شوند و به اصطلاح زود از کوره در می‌روند، استرسی هستند و به راحتی نمی‌توانند بر اعصاب خود مسلط باشندشما با این دمنوش آرام خواهید شد.
به گزارش فارس، برای آرام شدن این افراد دمنوشی را معرفی می‌کنیم که اثر فوری برای این حالت به همراه دارد. یک قاشق غذاخوری گل گاوزبان، یک قاشق چایخوری سنبل‌الطیب، یک عدد لیمو عمانی و مقداری نبات را با هم دم کرده و میل کنید.

اثر ترکیب این دارو‌های گیاهی همانند خوردن دو عدد قرص آرامبخش است و فوری آرام خواهید شد و استرس از بدن شما دور می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید خواص ریواس و فواید آب ریواس برای جوانسازی و لاغری + عوارض خواص دارویی گیاه "چوچاق" و عوارض آن

دیگر خبرها

  • درمان کسانی که زود از کوره در می‌روند
  • کسانی که زود عصبانی می‌شوند سراغ این دمنوش بروند
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • درمان کسانی که زود عصبانی می‌شوند
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت یارانه دارو ربطی به بیمه سلامت ندارد