Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حبیب غزنوی گفت: این میزان تزریق در مراجعات حضوری هم استانی‌ها و مسافران نوروزی به مراکز تزریق واکسن و یا توسط تیم‌های سیار انجام شده است.

او گفت: با وجود آنکه شهرستان‌های چابهار، کنارک، ایرانشهر، خاش، دشتیاری، سراوان و سیب و سوران در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌های استان وضعیت زرد قرار دارند، اما استمرار این وضعیت بعد از تا حدود زیادی تابع میزان استقبال عمومی از دز‌های تکمیلی واکسن کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  پوشش واکسیناسیون نوبت اول و دوم در جمعیت بالای ۱۸ سال استان را به ترتیب معادل ۸۵ درصد و ۷۲ درصد عنوان کرد .

غزنوی گفت: متاسفانه میزان استقبال از واکسیناسیون نوبت سوم در این گروه سنی به هیچ وجه قابل قبول نیست و تنها ۳۶ درصد از افراد بالای ۱۸ سال استان ما دز سوم را دریافت نموده اند.

به گفته دکتر غزنوی پوشش واکسیناسیون نوبت اول و دوم در جمعیت ۱۲ تا ۱۸ ساله دانش آموزی استان هم به ترتیب معادل ۹۴ درصد و ۷۶ درصد می‌باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حال حاضر تنها ۱۸۹ هزار و ۳۰۵ کودک ۵ تا ۱۲ سال در استان ما واکسن کرونا را دریافت کرده اند و با توجه به آغاز مجدد فعالیت حضوری مدارس، لازم است تا خانواده‌ها از این امکان پیشگیرانه برای تضمین سلامت کودکان خود و سایر اعضاء خانواده حداکثر استفاده را داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: از مجموع ۴ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۱۷۱ دز واکسن تزریق شده در سیستان و بلوچستان ۲۶۴ هزار و ۸۲۲ دز به اتباع غیر ایرانی تزریق شده است.

او گفت: در ماه مبارک رمضان هم علاوه بر مراکز تجمیعی واکسیناسیون که تمام انواع واکسن‌های موجود در سبد واکسیناسیون کشور را در اختیار دارند، واکسن‌های سینوفارم و پاستوکووک در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستائی در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس واکسیناسیون نوبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک فقره پولشویی به ارزش ۸۱۶ میلیارد ریال و دستگیری دو نفر متهم در شهرستان زاهدان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان، رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کارهای مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی به عمل آورده از حساب این افراد، دریافتند 816 میلیارد ریال پولشویی داشته‌اند و در این راستا دو نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور