Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:51:10 GMT

روحانیون طلایه داران جهاد تبیین هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۴۷۱۵

روحانیون طلایه داران جهاد تبیین هستند

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، مسعود سعادتی در همایش طلایه داران تبلیغ با محوریت جهاد تبیین افزود: با توجه به اعتماد مردم به روحانیت وظیفه این قشر از جامعه چندین برابر می شود.

وی همچنین با اشاره به سرمایه گذاری رسانه‌ها در روایت نادرست از انقلاب اسلامی و نقش روحانیت گفت: انقلاب اسلامی با سه عنصر مکتب، مردم و روحانیت شکل گرفته است که امروزه بیشترین تهاجم غرب به قشر روحانیت و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه میانه؛ همچنین به نقش مساجد در جهاد تبیین هم اشاره کرد و گفت: جایگاه واقعی مسجد به عنوان محل رجوع مردم باید تقویت شود.

سعادتی با بیان اینکه علما؛ مسائل و مشکلات مردم و جامعه را بازگو می کنند تا به گوش مسوولین برسد، افزود: روحانیون می توانند واسطه بیان مشکلات مردم و کمبودها باشند زیرا مردم روحانیون را مأمن خود برای بیان مشکلات؛ کمبودها و کاستی ها می دانند.

امام جمعه میانه نیز در این همایش با اشاره به غفلت دولت از مسائل فرهنگی در سایه درگیری به مسائل اقتصادی گفت: وضعیت نامناسب نمازخانه ها در جایگاههای سوخت و یا کمبود و نبود نمازخانه در برخی مسیرها از جمله ورودی ها و خروجی های شهرستان قابل قبول نیست احداث نمازخانه در ورودی ها و خروجی های شهرستان ضروری است.

حجت الاسلام عبداله محمدی بر ضرورت تخصیص بودجه برای احداث؛ مرمت و نگهداری مساجد از محل بودجه فرهنگی تاکید کرد و ضمن اعلام نارضایتی از عملکرد اداره راه در آماده سازی مساجد برای تعطیلات نوروزی، گفت: اگر قدرت اداره ندارند تحویل دهند.

امام جمعه میانه بر لزوم برخورد زبانی و دوستانه نیروی انتظامی با روزه خواری تاکید کرد و افزود: در مورد بدحجابی در جامعه نیز با وجود گروههای امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی نیز باید وارد عمل شود.

وی در پایان خواستار رسیدگی به وضعیت معیشت روحانیون شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی جهاد تبیین میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جهاد تبیین میانه آذربایجان شرقی جهاد تبیین میانه جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۴۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان فیروزکوه با حضور در شهرک صنعتی قدیم این شهرستان، مسائل و مشکلات تولیدکنندگان مستقر در این شهرک را بررسی کردند.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • بررسی مسائل و مشکلات تولیدکنندگان شهرستان فیروزکوه
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند