Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:27:28 GMT

اجرای طرح اطعام مهدوی در استان کرمان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۲۰۷

اجرای طرح اطعام مهدوی در استان کرمان

 یحیی صادقی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ویژه‌برنامه‌هایی به همت این نهاد در این هفته برگزار خواهد شد.

به گفته او به‌ منظور حمایت از ایتام تحت حمایت طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان به‌ویژه در شب‌های قدر در استان اجرا می‌شود و مردم نیکوکار استان می‌توانند با حمایت از ایتام برکت را به خانه خود ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی از توزیع سبد‌های معیشتی طبق روال سال‌های گذشته بین مددجویان و نیازمندان خبر داد و گفت: سفره‌های اطعام یکی از ویژه‌برنامه‌هایی است که هرساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و طی چند سال اخیر به دلیل شیوع کرونا این برنامه لغو شد که در صورت موافقت ستاد کرونا و دانشگاه علوم پزشکی امسال به دنبال این هستیم این سنت حسنه را اجرا کنیم.

صادقی می‌گوید: مردم مومن و نیکوکار استان که به دلیل برخی مشکلات ازجمله بیماری سال گذشته موفق نشده‌اند روزه‌بگیرند و مشمول کفاره غیر عمد هستند می‌توانند با پرداخت کفارات خود به این نهاد به یاری نیازمندان واقعی در این ماه مبارک بشتابند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار استان در ماه مبارک رمضان هستند.

صادقی گفت: همچنین مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت به نام کمیته امداد کمک‌های نقدی خود را به‌منظور حمایت از ایتام و نیازمندان واقعی در ماه مبارک رمضان پرداخت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان اکرام ایتام اطعام مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از حمایت ۲۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی از ایتام و محسنین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۸۷، معلم با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را بر عهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی افزود: با انجام اقدامات متعدد و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این نهاد سال گذشته ۲۰۰۰ خانوار را پس از دستیابی به خودکفایی از چرخه حمایتی خود خارج کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان حمایت‌های کمیته امداد تا دست‌یابی به خودکفایی مددجویان ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات است، بیان کرد: درصورت کسب توان مالی، ماهانه به میزان حقوق قانون کار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

کد خبر 749214

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم