Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:05:28 GMT

نجمه خدمتی: امیدوارم از جام جهانی برزیل دست پر برگردیم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۵۲۷۱

نجمه خدمتی: امیدوارم از جام جهانی برزیل دست پر برگردیم

ملی‌پوش تفنگ گفت: تلاش می‌کنیم با وجود مسیر طولانی که در جام جهانی برزیل پیش رو داریم بهترین نتیجه را بگیریم و دست پر برگردیم‌. 

به گزارش ایسنا، نجمه خدمتی در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی تیراندازی به جام جهانی برزیل اظهار کرد: بعد از المپیک توکیو هیچ اعزامی نداشتیم. می‌توان گفت به خاطر برگزاری مجمع نتوانستیم در مسابقات هم شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی مسابقات داخلی هم معمولا لغو می‌شد اما در حال حاضر با حضور سردار قربانی‌، کادر فدراسیون و باقری مربی تیم ملی می‌توانیم در این مسابقه خیلی مهم شرکت کنیم.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: بعد از مدت طولانی است که در یک رویداد جهانی حاضر می‌شویم، تعداد شرکت‌ کننده‌ها در این رویداد هم معقول است. امیدوارم در جام جهانی برزیل بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. ۹ ماه است که در هیچ مسابقه‌ ای شرکت نکرده ایم اما هم مربیان و هم تیراندازان تمام تلاش خود را می‌کنیم که با وجود مسیر طولانی که پیش رو داریم حداقل دست پر برگردیم‌. 

وی در خصوص بازگشت الهه احمدی به تیم ملی گفت: به نظر من خوب است که تیراندازی محدودیت سنی ندارد. بازگشت خانم احمدی را به او تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم به عنوان یک تیم برای کشور افتخارآفرینی کنیم. 

وی در خصوص حریفانشان در مسابقات جام جهانی گفت:حریفان ما روز به روز به خاطر شرایط، امکانات و اینکه تحریم نیستند پیشرفت می‌کنند. امیدوارم که ما هم بتوانیم در یک حد و یک سطحی به آنها برسیم تا بتوانیم خود را با آنها بهتر مقایسه کنیم و بهتر نتیجه بگیریم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجمه خدمتی الهه احمدی تيم ملي تيراندازي مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل جام جهانی برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت