Web Analytics Made Easy - Statcounter

یارمحمدی گفت: مسابقه قرآنی فصل بندگی امسال برای دومین سال از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر با هدف ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

او گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان هر روز با مراجعه به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر و شنیدن فایل صوتی تفسیر قرآن کریم به سؤالات تفسیری قرآن همان جزء در سایت پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: سؤالات هر روز از ساعت ۹ در سایت به نشانی www.idomalayer.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان تا روز عید فطر فرصت دارند به سؤالات پاسخ دهند.

به برگزیدگان این مسابقه جوایز ارزنده‌ای اعطا خواهد شد.

یارمحمدی گفت: علاقه‌مندان در صورت داشتن سؤال و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در روزهای اداری با شماره ۰۸۱۳۳۳۵۰۰۰۱ داخلی ۲ کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقه قرآنی تبلیغات اسلامی اداره تبلیغات اسلامی ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالکریم عبودی  اهداف این دوره را ساده‌سازی آموزش قرائت قرآن کریم و قابل درک برای تمام اقشار و سنین عنوان کرد و از اعطای گواهینامه معتبر از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و بیان کرد: در این دوره آموزش قرآن کاملا شنیداری بوده و مطالب کامل استاندارد و آکادمیک ارائه می‌شود.  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اشاره به آغاز زمان نام نویسی از متقاضیان گفت: داوطلبان می‌توانند تا ۳۱ اردیبهشت ماه جهت ثبت‌نام به سامانه حمد مراجعه کنند.  عبودی افزود: دوره آموزشی سوم خرداد ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع در کوی آزادگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟