Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:23:18 GMT

جودوکار ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۶۰۴۱

جودوکار ملی‌پوش آذربایجان‌شرقی درگذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، آرش آقایی قهرمان خوش اخلاق جودوی ایران و دارنده مدال برنز آسیا به دلیل برق‌گرفتگی در باشگاه بدنسازی در شهر تبریز دارفانی را وداع گفت.

مرحوم آقایی سال ۱۳۷۱ در تبریز متولد شد و پس از حضور در رشته جودو، موفق شد در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب مدال‌های مختلف شود.

آقایی جودوکار کشورمان فعالیت ورزشی خود را از تبریز آغاز کرده و سپس وارد تیم ملی جودو ایران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سال ۲۰۱۳ در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در چین حضور داشت و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

در سال ۱۳۹۸ آرش آقایی ایران را به مقصد کشور آذربایجان ترک و از ایران مهاجرت کرد. اما در آذر ۱۴۰۰ دوباره به تیم ملی کشورمان بازگشت تا دوباره فعالیت‌های ورزشی خود را در کشورش ادامه دهد.

مرحوم آقایی، عضو تیم ملی جودو بود و در اردوی مشترک یک ماه قبل با عراق نیز حضور داشت.

وی قرار بود در چند روز دیگر (۲۰ فروردین) در مسابقات انتخابی تیم ملی جودو کشور حضور یابد.

سرپرستی خبرگزاری مهر در آذربایجان‌شرقی، این ضایعه را به جامعه ورزش استان و ورزش‌های رزمی تسلیت گفته و برای آن مرحوم طلب رحمت الهی دارد.

کد خبر 5458823

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز حوادث جودو بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری روز طبیعت ماه رمضان 1401 مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حبیب آبراهه روز جمعه در جلسه راهبری کاهش تصادفات رانندگی آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۵ درصد از تصادفات فوتی استان در ۹ محور سرچم-اردبیل، مراغه-هشترود، اهر- تبریز، شبستر-تسوج، تبریز-صوفیان، مرند-خوی، فرعی یکانات، جلفا-مرند، قطعه دوم محور جزیره و آزادراه پیامبر اعظم (ص) اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نخستین دلیل تصادفات استان عدم توجه به جلو است، گفت: در این خصوص اعمال قانون برای استفاده از موبایل ۵۵ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 6089361

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • قهرمان سنگین وزن جودو ایران درگذشت
  • امیر ملکی‌پور درگذشت + سوابق
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است