Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کیلیان ام باپه همچنان نمی‌داند فصل آینده برای چه تیمی بازی خواهد کرد. 
به گزارش آریا، مهاجم 23 ساله PSG پس از درخشش در بازی یکشنبه شب، خبر دلسرد کننده‌ای برای هوادارانش در مادرید داشت. مهاجم تیم ملی فرانسه که در ماه‌های اخیر شدیدا به رئال مادرید و انتقالی آزاد به آن باشگاه در تابستان 2022 لینک شده است، پس از برد 5-1 پاری سن ژرمن مقابل لوریان به پرایم ویدئو گفت:
از سال آینده خبر ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می‌دانند که هنوز در مورد آینده‌ام تصمیم گیری نکرده‌ام. هنوز در حال فکر کردن هستم. یکسری شاخصه‌های جدید را در نظر دارم و عوامل بسیاری (در تصمیم من) دخیل هستند. نمی‌خواهم تصمیم نادرستی بگیرم. اگر تصمیمم را گرفته بودم، آن را اطلاع رسانی می‌کردم. می‌پرسید آیا ماندنم در پاریس محتمل است؟ بله، البته. 
ام باپه با 3 پاس گل و 2 گل، ستاره اصلی تیمش در بازی با لوریان بود تا بار دیگر نشان دهد می‌تواند در سالیان پیش رو لقب «فوق ستاره» را یدک بکشد.  
باشگاه فرانسوی در ماه های اخیر هر کاری ممکنی برای نگه داشتن کیلیان امباپه انجام داده و بالاترین رقم دستمزد را به این بازیکن گلزن و جوان پیشنهاد داده است. حتی به نظر می رسد پاری سن ژرمن مشکلی برای قرارداد کوتاه مدت و به عنوان مثال دو ساله نیز نداشته و اخیرا اخباری در مورد احتمال اعطای بازوبند کاپیتانی به این ستاره فرانسوی نیز شنیده شده بود.
در واقع مسئله اصلی برای مدیران قطری پاری سن ژرمن این است که هنگام برگزاری جام جهانی 2022، بازیکنی در اندازه های کیلیان امباپه عضو پاری سن ژرمن باشد تا آنها اینگونه اهمیت خود را در فوتبال به رخ بکشند. حالا و در شرایطی که به نظر می رسید انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید قطعی شده، او دیشب خبر از احتمال ماندن در پاری سن ژرمن برای فصول بعد داد.
کیلیان امباپه دیشب و بعد از درخشش مقابل لوریان در مصاحبه ای غیرمنتظره گفت: "من انتخاب خود برای آینده را هنوز انجام نداده‌ام و همه از این موضوع خبر دارند. عناصر جدید و پارامترهای زیادی برای تصمیم گیری وجود دارد. احتمال تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن؟ بله، این احتمال نیز وجود دارد."
این مصاحبه در شرایطی رخ داد که تنها چند هفته از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و در مادرید همه در انتظار امضای قرارداد از سوی این ستاره فرانسوی و ورود او به باشگاه رئال مادرید هستند. تعلل در جذب کیلیان امباپه ممکن است شانس خرید ستاره بزرگی مانند ارلینگ هالند را نیز از رئال مادرید گرفته و این ستاره نروژی نیز راهی تیم هایی چون منچسترسیتی یا بارسلونا شود.
هر چه زمان بیشتر سپری شود پاری سن ژرمن فرصت بیشتری برای جلب رضایت کیلیان امباپه خواهد داشت و تمدید قرارداد با او خبری غیرقابل باور برای فلورنتینو پرز و رئال مادرید محسوب می شود. در شرایطی که همه چیز مهیای انتقال کیلیان امباپه به مادرید آنهم بعد از آن نتیجه غیرمنتظره در لیگ قهرمانان بود، ممکن است به زودی معادلات علیه باشگاه محبوب و اسپانیایی تغییر کند.
در شرایطی که بسیاری انتقال امباپه در نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو را به رئال قطعی می‌دانند اما سران باشگاه فرانسوی کماکان به دنبال تمدید قرارداد امباپه هستند. در آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه پاری سن ژرمن، قرار است یک وعده وسوسه‌انگیز به کیلیان امباپه ارائه شود. پیشنهاد کاپیتانی پاری سن ژرمن که در حال حاضر مسئولیت آن برعهده مارکینیوش است، یکی از وعده‌های مدیران پاری سن ژرمن به امباپه است و آنها در تلاشند تا با وعده‌ی کاپیتانی، فوق‌ستاره تیم‌شان را حفظ کنند.
امباپه امشب و در برتری 5-1 برابر لوریان موفق به زدن دو گل و ثبت سه پاس گل شد. او در پایان مسابقه در مصاحبه با "آمازون پرایم" و در مورد آینده اش گفت:« هنوز تصمیم نهایی را نگرفته‌ام. فاکتورهای جدیدی هستند که می توانند تاثیر گذار باشند. کدام فاکتورها؟(با خنده) فاکتورهای جدید. آسوده خاطرم و می خواهم بهترین تصمیم ممکن را پس از مشورت با خانواده بگیرم.»
امباپه ادامه داد:« می دانم که برای هواداران شاید کمی دیر باشد ولی اگر تصمیمی گرفته بودم، قطعا اعلام می کردم. من خودم را در این مورد مسئول می دانم. این یک تصمیم شخصی است. به همه جوانب خوب و بد باید فکر کنم و حق اشتباه ندارم. هرگز خودم را پنهان نکرده‌ام و می خواهم پس از تفکر بیشتر، بهترین تصمیم را بگیرم.»
تمدید با پی اس جی:« بله، این احتمال نیز وجود دارد.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مصاحبه جنجالی امباپه رئال مادرید پاریس کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید کیلیان ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)

گل راموس به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.7MB)

دیگر خبرها

  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است