Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در مراسمی با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما از سازندگان اثر هنری «سلام فرمانده» تولید صداوسیمای مرکزگیلان تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در مراسمی با حضور ‌سرپرست ‌معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما‌ و سازندگان کلیپ «سلام فرمانده» تولید صداوسیمای مرکز گیلان، از تهیه‌کنندگان این نماهنگ فاخر تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌ها در این نشست با قدردانی از خالقان این اثر ارزشمند هنری و همراهی خوب مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان برای تولید آن گفت: این همدلی و همراهی مثال‌زدنی است؛ شاید در وهله نخست، گرد هم آمدن 313 نفر کودک و نوجوان، سخت و دشوار باشد اما دیدیدم که این اتفاق به خوبی رخ داد و اثری از جبهه فرهنگی انقلاب تولید شد که مایه افتخار و مباهات است ضمن اینکه این کلیپ کاری متناسب با شعارها و سیاست‌های اصلی رسانه ملی در دوره جدید فعالیت‌ها‌ست.

آغاز پویش "سلام فرمانده" در سالگرد شهادت شهید ناظریویژه‌برنامه «سین هشتم»؛‌ از تجلیل از قهرمانان بی‌ادعا تا آشنایی با «آدم‌های خوب شهر»آیین تجلیل از فعالان کانون‌های برتر رویداد ملی فهما در جنوب استان کرمان برگزار می‌شود

رحمتی با اشاره به حمایت جدی این معاونت از تولید‌کنندگان آثار فاخر و اثر‌گذار در استان‌ها اظهار کرد: در این خصوص لازم است همه مدیران مراکز استانی با ایجاد زمینه تعامل و همکاری نزدیک با فعالان فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور، زمینه تولید چنین آثار ارزشمندی را فراهم کنند.  

در ادامه محمد باقر باقرزاده مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان ضمن قدردانی از حمایت های ستاد معاونت استان‌ها گفت: برگزاری جلسات متعدد با فعالان فرهنگی و هنرمندان استانی و  بهره گیری از ظرفیت نیروهای انقلابی موجب گسترش ظرفیت فرهنگی رسانه استانی شده است و این موضوع در دستور کار این مرکز در دور جدید فعالیت های رسانه قرار دارد.

وی با اشاره به استقبال مخاطبان از پخش این کلیپ در شبکه های سراسری و استانی رسانه ملی تاکید کرد: این موضوع نشان می دهد تولید آثار هنری فاخر برای مناسبت های مذهبی نزد مخاطب از جایگاه ویژه ای برخوردار است و مردم همواره از چنین تولیداتی حمایت می کنند.

 حجت الاسلام نعیمی تهیه کننده این کلیپ نیز در سخنانی کوتاه اظهار کرد: نماهنگ هفت دقیقه‌ای «سلام فرمانده» با حضور 2 هزار نفر شکل گرفته ‌و در این اثر 313 هنرمند نوآموز از گیلان و 313 هنرمند نوآموز دیگر از قم حضور داشتند و با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را داشتیم و اثری تولید شد که در دل مردم جا باز کرد.

حجت الاسلام پور یوسفی دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان گیلان هم در این نشست ضمن تشکر از همکاری نزدیک و خوب صداوسیمای مرکز گیلان با فعالان فرهنگی و اجتماعی این استان تولید این اثر را حاصل این همکاری نزدیک دانست.

ابوذر روحی خواننده این اثر نیز مهم‌ترین دستاورد «سلام فرمانده» را تجمیع نیروهای انقلابی در قالب تشکیل 313 نفر برای گروه سرود از خانواده‌های مختلف عنوان و اظهار کرد: خوشحالیم که با ساخت این کلیپ، هم جهاد تبیین و خودسازی رقم خورد و هم با استفاده از زبان هنر شاهد اثری ماندگار برای دربرگیری گسترده در جمع کودکان و نوجوانان بودیم.
وی با اشاره به لزوم همکاری همه مراکز استان‌ها برای تولیدات فاخر هنری، خواستار اعلام فراخوانی از سوی معاونت امور استان‌ها با هدف معرفی لوکیشن‌های مناسب توسط مراکز استانی برای ساخت آثار مشابه شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاونت امور استان ها صداوسیمای مرکز سلام فرمانده مرکز گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب