Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:34:27 GMT

مراکز گردشگری البرز ۷ اخطار کتبی گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۶۶۳۰

مراکز گردشگری البرز ۷ اخطار کتبی گرفتند

شهرام علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۶۶۲ مورد بازدید تلفیقی و کارشناسی و تخصصی از تأسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات گردشگری و … انجام شده است.»

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را ۹۲، دفاتر خدمات مسافرتی ۱۸۶، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی را ۱۸۰ مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدیدها ۷۴ مرکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مرکز پذیرایی تذکر گرفتند، هفت فقره اخطار کتبی به ثبت رسید و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: ۲۹ مرکز اقامتی، دفتر خدمات مسافرتی و مرکز پذیرایی استان نیز به دلیل حفظ ضوابط بهداشتی، نظم کارکنان، کیفیت موادغذایی و نحوه برخورد شایسته با گردشگران و مسافران مورد تشویق بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار گرفتند.

کد خبر 5458869

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی البرز نوروز گردشگری بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری ماه رمضان 1401 روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان