Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین تقوی گفت: ۹۵ تن روغن مربوط به صنف باقی مانده که برای ایام ماه مبارک رمضان برای شیرینی پزی‌های زولبیا و بامیه در حال توزیع است.

او افزود:  هزار و  ۹۰۰ تُنی شکر تنظیم بازار صنف و خانوار استان همدان مربوط به ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز و توزیعکردیم و در حال حاضر مقداری سهمیه شکر تنظیم بازار نیز در حال توزیع برای ایام ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تعطیلات نوروز امسال هم  ۱۸۰۰ تن میوه تنظیم بازاری به استان اختصاص یافت که ۵۰۰ تن آن نیز در حال توزیع است.

او می گوید: در رابطه با برنج تنظیم بازار نیز استان همدان ۸ هزار تن سهمیه داریم که از این میزان ۵ هزار توزیع شد و ۳ هزار تن آن هم که در اواخر اسفند تخصیص داده شد و برای ماه رمضان در حال توزیع است.

تقوی در ادامه با اشاره به سایر کالا‌های اساسی تنظیم بازار این استان در ایام‌تعطیلات عید نوروز تصریح کرد:طی اسفند ماه وایام تعطیلات نوروز در روز‌هایی که گوشت مرغ در بازار کمتر بود ۱۷۴۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۶۶۰۰ تن مرغ گرم نیز توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زولبیا و بامیه ماه رمضان حال توزیع تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین