Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ؛ حسین درویشی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت : این دوره ها به منظور تربیت و تامین نیروهای تخصصی امداد و بالا بردن ضریب و توان عملیاتی نجاتگران برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس، ادامه داد: دوره های آموزش تخصصی شامل دوره‌های مقدماتی امداد و نجات، حمایت های روانی و اجتماعی، تغذیه اضطراری، اقدامات پیش بیمارستانی، پشتیبانی در عملیات، اسکان اضطراری، جستجو و نجات حوادث گرافیکی، جستجو و نجات در کوهستان و ارتفاع و  جستجو و نجات شهری(آوار) هستند که تعداد ۴۵۰۰ نفر در دوره های ذکر شرکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان فارس در سالهای گذشته نیز در ارائه آموزش های تخصصی پیشتاز بوده است افزود: در سال ۱۴۰۰ دوره های تربیت مدرس و مربی تخصصی رشته های سیلاب، کوهستان و جاده نیز بصورت کشوری برگزار گردید که فراگیران اعزامی استان فارس بنا به اظهار مقامات مسئول جمعیت مرکز جزء نفرات برتر دوره ها بوده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: آخرین برنامه تخصصی اجرا شده در استان میزبانی و برگزاری دوره تربیت مدرس مدیریت فرماندهی امداد و نجات کشوری بود که تعداد ۲۸ نفر از استان های مختلف کشور دراین دوره شرکت کردند، که سطح کیفیت برگزاری دوره بنا به نظرسنجی انجام شده و اعلام معاونت آموزش ،پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر بسیار مطلوب و بالا اعلام شد.

در سال ۱۴۰۰  استان های اصفهان، خراسان رضوی و فارس در ارائه آموزشهای تخصصی پیشتاز بوده اند.

برچسب‌ها شیراز آموزش فارس سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز آموزش فارس شیراز آموزش فارس سازمان امداد و نجات هلال احمر استان فارس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر