Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار کرمان با اشاره به ضرورت بازگشایی مدارس گفت: تداوم آموزش غیرحضوری آسیب بزرگی داشته و نسل آینده را با چالش روبه‌رو می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی زینی‌وند صبح امروز در بازدید از وضعیت بازگشایی مدارس شهر کرمان با تبریک حلول ماه رمضان اظهار داشت: خوشحال هستیم که با بازگشایی مدارس شور و شوق در سطح شهر ایجاد شده و بازگشایی مدارس به جامعه رونق دیگری داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از معلمان و کادر اجرایی مدارس تشکر می‌کنم که با وجود تمام سختی‌ها بر آموزش حضوری تاکید دارند گفت: وزیر آموزش و پرورش از ابتدای قبول مسئولیت سه سفر به استان کرمان داشتند و قول توسعه فضای آموزشی در استان به‌ویژه شهر کرمان را دادند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تمام دنیا با وجود کرونا، آموزش به صورت حضوری است ادامه داد: آموزش مجازی اثرگذاری لازم را ندارد و به‌عنوان یک آموزش تکمیلی باید از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه ضرورت بازگشایی مدارس قابل انکار نیست افزود: بازگشایی مدارس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است، جای نگرانی نیست و امیدواریم با همکاری والدین و واکسیناسیون دانش آموزان از ابتلا به بیماری پیشگیری کرد.

زینی‌وند با اشاره به اینکه حضور دانش آموز در محیط مدرسه بسیار اهمیت دارد و حتماً نیاز است گفت: به والدین هم توصیه داریم در صورت مشاهده علایم بیماری در فرزندشان از حضور آنها در مدرسه ممانعت کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه فضای آموزشی در شهر کرمان خواهیم کرد ادامه داد: اگر پایه دانش آموزان ضعیف بماند، قطعاً آسیب‌های جبران ناپذیری در آینده خواهیم داشت.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه از معلمان درخواست داریم با وجود تمام سختی‌ها، این مدت باقیمانده را تحمل کرده تا مدارس برقرار باشد افزود: بهداشت بر رعایت دستورالعمل‌ها در مدارس نظارت داشته باشد و نباید از مسائل بهداشتی در مدارس غفلت کرد.

وی با بیان اینکه کرونا در استان کرمان کنترل شده و خوشبختانه در دو روز گذشته هم هیچ فوتی کرونایی در استان نداشتیم گفت: تجارب سایر کشورها هم بر بازگشایی مدارس و آموزش حضوری است.

سرانه فضای آموزشی شهر کرمان بسیار پایین استجزئیات بازگشایی مدارس در استان کرمان اعلام شد

زینی‌وند با اشاره به اینکه تداوم آموزش غیرحضوری در کشور آسیب بزرگی دارد و حتماً نسل آینده کشور را با چالش روبه‌رو می‌کند بیان کرد: در شرایط امروز نگرانی جدی برای سلامت دانش آموزان نداریم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه تاکید ما بر رعایت بهداشت و مسائل بهداشتی و تمیز بودن مدارس است و نظارت بهداشت وجود دارد افزود: اگر قطعی شود که در مدرسه‌ای سلامت عمومی دانش آموزان در خطر است حتماً آن را تعطیل خواهیم کرد و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

استاندار کرمان گفت: فرزندان خود من هم که دو نفر آنها دانش آموز هستند و یک نفرشان هم پیش‌دبستانی است از روز گذشته سر کلاس درس حاضر شدند و فرقی با دیگر دانش‌آموزان ندارند.

انتهای پیام/511/p

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانش آموزان ویروس کرونا استان کرمان دانش آموزان ویروس کرونا استان کرمان بازگشایی مدارس استاندار کرمان دانش آموزان شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان

به گزارش “ورزش سه”، فوتبال گیلان همواره دچار مشکلات بزرگی بوده که شرایط را علیه تیم‌های آن که هر کدام به نوبه خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند شکل داده است. ملوان، داماش، سپیدرود، چوکا و … هر کدام به عنوان هویت یک بخش از جامعه در این استان، با اتفاقاتی در طول تاریخ مواجه بوده‌اند که علیرغم اقبال ویژه هواداری با شرایط سخت در لیگ کار را دنبال کرده‌اند.

در این فصل برخلاف ملوان بندرانزلی که توانسته  شرایط مطلوبی را دنبال کند، دیگر تیم‌های این استان با چالش بزرگی مواجه بوده‌اند. هرچند درباره ملوان نیز در طول تاریخ این موضوع قابل پیش‌بینی خواهد بود که در آینده احتمالا به مشکلات سریالی که با آن درگیر بوده، مواجه شود.

اکنون اما بحث در خصوص داماش گیلان است؛ تیمی که در ابتدای فصل با مشکلات بزرگی مواجه شد که اکنون در هفته‌های پایانی سرنوشتش را با خطر بزرگ سقوط همراه کرده است. نکته امیدوارکننده اما همان تعصب همیشگی هواداران خاص این تیم است. هوادارانی که در تمامی سطوح و لیگ‌ها ، از سطح پایین تا برتر، همواره وظیفه هواداری خود را روی سکوها به بهترین شکل به نتیجه رسانده‌اند.

روز گذشته نیز داماش در شرایطی به یک پیروزی دراماتیک و طلایی رسید که قطعا ردپای هواداران در آن پررنگ است. هوادارانی که حتی این روزها که داماش در قعر جدول گزینه اصلی سقوط محسوب می‌شود، وفادارانه تمام سکوهای قابل بهره‌برداری را به خود اختصاص داده و ۹۰ دقیقه بدون سکوت، حامی تیم خود بودند.

داماشی‌ها که به تازگی به لیگ دسته اول صعود کرده‌اند و با توجه به خاطرات شیرین حضور در لیگ برتر، رویاپردازی‌شان بازگشت به سطح اول فوتبال ایران است، نمی‌خواهند بار دیگر مهر سقوط روی نام تیم‌شان بخورد. علیرغم تمامی مشکلات عمده که مهم‌ترین آنها بی‌توجهی مدیران استانی و تامین منابع مناسب است، هواداران و بازیکنان این تیم اما با وفاداری و تعصب خاص خود با تلاش زیاد در صدد دستیابی به امتیازات بقا هستند. روز گذشته آنها بعد از مدت‌ها مقابل تیم پرتلاش شهر راز شیراز در ثانیه پایانی به حق خود و سه امتیاز رسیدند اما مسلما کار پیچیده و دشواری برای رسیدن به هدف نهایی بقا پیش رو دارند. جایی که باید یک شهر پشت آنها باشد و باید دید در این هفته‌های سرنوشت ساز این اتفاق رقم خواهد خورد یا خیر.

????عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • امسال ۱۰۵ هزار معلم جذب آموزش وپرورش می‌شوند
  • آموزش و پرورش زیربنای پیشرفت کشور/ فرهنگ ثبت رسمی در مدارس ترویج شود
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر