Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی ملاقلی پور کارگردان سینما و تلویزیون در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به بلاتکلیفی سریال «کتونی زرنگی» که هنوز بعد از دو سال هیچ اطلاع رسانی نسبت به پخش آن نشده است واکنش نشان داد.

ملاقلی‌پور سریال «کتونی زرنگی» را حدود ۲ سال پیش ساخت و ابتدا قرار بود از شبکه سه سیما پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این سریال یک باره از شبکه حذف و مرتضی میرباقری معاون سیمای وقت صداوسیما اعلام کرد که سریال نیاز به اصلاحاتی دارد.

در این مدت هیچ خبر و تصمیم‌گیری جدیدی نسبت به سریال اعلام نشد تا اینکه قبل از نوروز خود ملاقلی پور از تعامل‌های جدید با مدیران سخن گفت و نوشت «همین که مدیریت جدید صداوسیما و مدیران همراهش با هنرمندان وارد تعامل و گفتگو شده‌اند برای بنده نقطه امید است و بسیار دلگرم کننده خواهد شد که گره‌ها با بزرگواری و حسن نیت حل و فصل گردد»

حالا اما ملاقلی پور در یادداشت جدیدی که در صفحه خود منتشر کرده است خواستار پیگیری درباره سریال خود شده که با پول بیت‌المال ساخته شده و هنوز به پخش نرسیده است. وی در این یادداشت آورده است:

«به نام خدا

«یک مطالبه عمومی»

سلام خدمت مردم ایران زمین اینجانب علی ملاقلی پور کارگردان سریال طنز خانوادگی «کتونی زرنگی» بیش از دو سال است که پیگیر چرایی عدم پخش این سریال پرزحمت هستم که با پول بیت‌المال در صداوسیما تولید شده و با نظارت‌های متعدد این سازمان ساخته شده و در دوره‌های مختلف با مدیران و مسئولان مختلف در سطوح مختلف جلسات متعددی را به همراه تهیه کننده، مجری طرح و نویسنده سریال کتونی زرنگی داشته‌ایم و تقریباً تمام مدیران صداوسیما این سریال را دیده‌اند و همه در جلسات ابراز خوشایند و خرسندی از این سریال داشته‌اند و پخش این اثر را به زودی محتمل دانسته‌اند اما هر بار بلاتکلیف ماجرای پخش آن باقی مانده، لذا خواهشمندم به شکل یک کمپین از فردفرد دوستان و اطرافیان بخواهیم این نوشتار را به اشتراک بگذارند و توسط فضای مجازی یک مطالبه ملی داشته باشیم که این هزینه بیت‌المال که از جیب مردم رفته چه زمانی پخش می‌شود و گره کارش کجاست به هر حال مردم حق دارند سراغ آثاری را بگیرند که با پول آنها ساخته شده. همچنین از تمامی خبرنگاران محترم خواهشمندم این سوال را از سطوح مختلف سازمان صدا و سیما داشته باشند که پخش این سریال قرار است چه زمانی باشد.

شایان ذکر است گروه سازنده مدت‌هاست سریال را آماده تحویل سازمان صداوسیما کرده و حتی جهت احتیاط خودسانسوری هم کرده تا از منظر هر ناظری بدون اصطکاک به نظر بیاید.»

کد خبر 5458882 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال کتونی زرنگی علی ملاقلی پور سریال ایرانی تئاتر ایران شبکه پنج سیما ویژه برنامه تلویزیونی ماه رمضان کارگردان تئاتر موسیقی پاپ سریال ایرانی هنرمندان تئاتر ماه رمضان 1401 تئاتر در خانه تئاتر شهر نوروز کنسرت موسیقی بازیگر سینما کتونی زرنگی ملاقلی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • صداوسیما بازهم حقوق هنرمندان را نقض کرد/ اعتراض خواننده سرشناس کُرد به استفاده غیرقانونی از آثارش در «نون.خ»
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌