Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار «مهران طیران» روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای این طرح مساجد، محور عمل قرار گرفته اند و قرار است مساجد بسته های معیشتی را تهیه ، تکمیل و توزیع کنند.

وی با بیان اینکه با  استفاده از ظرفیت های مردمی این بسته ها تکمیل خواهند شد، اظهار داشت: نگاه اجرای رزمایش کمک های مومنانه از نهادی به سمت مردمی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تجربه نشان داده زمانیکه مردم به موضوعی ورود کنند آن موضوع  همچون رفع مشکلات  زلزله کرمانشاه مرتفع می شود.

پیش بینی تهیه و تکمیل بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی

طیران با اشاره به اینکه در استان البرز ۶۱۰ مسجد فعال وجود دارد، افزود: بر همین اساس برای هر مسجد برنامه ریزی شده تا بین ۴۰ تا ۵۰ بسته داده شود تا در این اماکن تکمیل شوند.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی تکمیل و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شود.

توزیع بسته های معیشتی بین سرایداران مدارس البرز

رییس بسیج سازندگی استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان در توزیع بسته های معیشتی نگاه قشری نیز داریم، گفت: در ماه مبارک رمضان هفته کارگر را پیش رو داریم که با استفاده از ظرفیت های موجود صنایع و شرکت های تولیدی، بین کارگران نیازمند و زنان سرپرست خانوار بسته معیشتی توزیع می شود.

وی افزود: همچنین هفته معلم با ماه مبارک رمضان مصادف شده که در این هفته با استفاده از بسیج ظرفیت فرهنگیان، نیروهای خدماتی و سرایداری مدارس کمک مومنانه دریافت خواهند کرد.

طیران یادآور شد: با استفاده از ظرفیت بسیج ادارات نیز رزمایش مومنانه در سطح ادارات با مشارکت کارمندان و دستگاه ها برای قشر کارمندان نیازمند اجرا می شود.

سال گذشته بیش از ۲۵۴ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در البرز توزیع شد.

برچسب‌ها مسجد سازمان بسیج سازندگی بسته معیشتی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسجد سازمان بسیج سازندگی بسته معیشتی مسجد سازمان بسیج سازندگی بسته معیشتی استان البرز ماه مبارک رمضان بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود، همچنین شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود.

گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با اعضای بنیاد شهرکرد شناسی اظهار کرد: خلاءهایی در زمینه معرفی شهرکرد وجود دارد و روز شهرکرد باید فرصتی برای معرفی مفاخر، علما و شهدای این شهر باشد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت هنر برای معرفی شهرکرد استفاده شود، افزود: طبیعت زیبا، آب‌وهوای خوب، مردمی مهربان و مرتفع‌ترین مرکز استان از ویژگی‌های خدادادی این شهر محسوب می‌شود و شهرکرد بام ایران باید به عنوان یک برند معرفی شود، همچنین صنایع دستی خاصی که در شهرکرد وجود دارد که نیاز به معرفی بیشتر از پیش دارد.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: توسعه فرودگاه شهرکرد و بهره‌برداری از راه‌آهن شهرکرد در سفر دوم رئیس‌جمهور به عنوان عناصری که می‌توانند به توسعه شهر کمک کنند، به صورت ویژه دنبال شد همچنین برای توسعه مرکز استان در همه زمینه‌ها چه زیرساخت‌های بهداشتی، ورزشی و مسائل شهری مصوبات خوبی صورت گرفت.

حیدری ادامه داد: در بازدید از شهرداری شهرکرد ۲۰ مورد از جمله پیگیری زیبایی شهر و ساماندهی ورودی‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای روز شهرکرد باید یک دبیرخانه دائمی با کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود افزود: مردم شهرکرد مردمی با ظرفیت بالا هستند و این ویژگی باعث شد، است رنگین‌کمان اقوام مختلف را در این شهر دید.

کد خبر 748831

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جاده چالوس بسته است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد