Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@22:26:51 GMT

مراسم گرمی همراه با یک مهمان از اوکراین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۴۰۷

مراسم گرمی همراه با یک مهمان از اوکراین

در مراسم اهدای جوایز گرمی «جان باتیست» خواننده آمریکایی برنده جایزه بهترین آلبوم سال شد و گروه دونفره «سیلک سونیک» نیز دو مورد از جوایز اصلی گرمی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «باتیست» که رهبر گروه موسیقی در «برنامه آخر شب با استفن کولبرت‌» است، در مجموع پنج جایزه ازجمله جایزه بهترین آلبوم سال، بزرگ‌ترین جایزه شب گذشته را برای آلبوم جاز «ما هستیم» که با الهام از جنبش «جان سیاه‌پوستان اهمیت دارد» خلق شده است را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دیگر جوایز این خواننده می‌توان به جایزه بهترین ویدئو موسیقی و جایزه آهنگسازی و تنظیم موسیقی‌های انیمیشن «روح» شاره کرد. گروه «سیلک سونیک» شامل«برونو مارس» و «اندرسون پاک» جوایز بهترین آهنگ و بهترین رکورد سال را برای آهنگ «در را باز بگذار» به‌دست آوردند.

«اولیویا رودریگو» خواننده ۱۹ ساله آمریکایی نیز در مجموع سه جایزه از جمله جایزه بهترین خواننده جدید را به خود اختصاص داد. در اواسط مراسم نیز پیام ویدئویی «ولودیمیر زلنسکی» پخش شد که در آن لذت و خوشی حاصل از موسیقی را نقطه مقابل ویرانی‌های ناشی از حمله روسیه به اوکراین عنوان کرد.

«زلنسکی» در پیام خود اظهار کرد: «چه چیزی متضاد موسیقی است؟ سکوت شهرهای ویران‌شده و مردم کشته‌شده… جای این سکوت را با موسیقی پر کنید… از هر روشی که می‌توانید از ما حمایت کنید. از هر روشی به جز سکوت».

مراسم جوایز گرمی به دلیل افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در ماه ژانویه به تعویق افتاد و محل برگزاری آن از لس‌آنجلس به لاس‌وگاس تغییر کرد.

کد خبر 565943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موسیقی جایزه بین المللی حمله روسیه به اوکراین آهنگسازی آلبوم موسیقی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جایزه بهترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، امروز شنبه ۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۸۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تومان و سکه یک‌ گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید
محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۸۸ هزار

کد خبر 847443 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اونتادور SVJ ؛ این لامبورگینی طبیعت گرمی دارد! (فیلم و عکس)
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق