Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی دنیزلی به حمایت از سرمربی تیم ملی ایران پرداخته است

مصطفی دنیزلی می گوید در جام جهانی چیزی به نام گروه آسان وجود ندارد.

به گزارش طرفداری، گفتگوی تسنیم با مصطفی دنیزلی را می خوانید:

تیم ملی ایران با دراگان اسکوچیچ به جام جهانی صعود کرد. آیا بازی‌های ایران را در این مدت دنبال می‌کردید و چه نظری درباره عملکرد ایران در مرحله انتخابی جام جهانی دارید؟

قبل از هر چیز صعود تیم ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از این اتفاق خیلی خوشحال شدم. بازی‌های ایران را دنبال می‌کردم و به نظرم بازیکنان تیم ملی عملکرد بسیار خوبی داشتند.

ایران در جام جهانی 2022 با تیم‌های انگلیس، آمریکا و یک تیم هم از بین اسکاتلند، ولز و اوکراین همگروه شده است، این گروه را چطور می‌بینید؟

من دیدم که برخی‌ها می‌گویند گروه ایران ساده است، اما باید بدانید گروه ساده در جام جهانی وجود ندارد. تمام تیم‌هایی که به این مسابقات صعود کردند قدرتمند هستند و از مانع‌های بزرگی برای رسیدن به جام جهانی عبور کردند. بنابراین نباید تیمی را دست‌کم گرفت و این بزرگترین و مهمترین موضوع در جام جهانی است.

هواداران ایرانی بسیار امیدوارند تیم ملی در این دوره بتواند از گروهش در جام جهانی صعود کند. به نظر شما ایران می‌تواند به این موفقیت برسد؟

فوتبال هیچ وقت قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانید بگویید چه تیمی اول، دوم یا سوم خواهد شد. هر چیزی در جام جهانی ممکن است اتفاق بیفتد، اما من از صمیم قلب آرزو می‌کنم تیم ایران در جام جهانی موفق باشد و از گروه خود صعود کند.

نظر شما در مورد عملکرد اسکوچیچ در تیم ایران چیست؟ برخی افراد در ایران معتقدند تیم ایران باید با یک مربی بزرگتر در جام جهانی شرکت کند تا شانسی برای موفقیت داشته باشد.

من نتایج تیم ملی ایران را دنبال می‌کردم. زمانی که اسکوچیچ سرمربی ایران شد همه از این تیم قطع امید کرده بودند و در آستانه حذف از مسابقات انتخابی جام جهانی بود، اما این مربی موفق شد تیم ایران را زنده کند. باید این موضوع را در نظر داشته باشید که زمانی که اسکوچیچ به تیم ایران آمد هیچ امیدی به این تیم نبود، اما این مربی کار کرد و نتایج فوق‌العاده‌ای هم گرفت. اینکه می‌گویید یک مربی قوی‌تر بیاید، در درجه اول باید ببینید بازیکنان، مربی را قبول دارند یا خیر! اینکه مربی بزرگتر یا کوچکتر باشد مدنظر نیست، مهم این است که بازیکنان آن مربی را قبول داشته باشند.

شما سابقه کار در تیم‌های پرسپولیس، تراکتور و پاس در لیگ ایران را دارید و همیشه جزو مربیان محبوب ترکیه‌ای در ایران بوده‌اید. آیا همچنان لیگ ایران و خصوصاً نتایج پرسپولیس را دنبال می‌کنید؟

من نتایج پرسپولیس و در کل لیگ ایران را خیلی دنبال نمی‌کنم. گاهی با دستیار ایرانی‌ام آقای صادقی صحبت می‌کنم و اطلاعاتی در مورد فوتبال و شرایط لیگ ایران به من می‌دهد، در غیر اینصورت خیلی از مسائل ریز لیگ ایران اطلاعی ندارم.

هموطن شما ساغلام نیز بار دیگر هدایت تراکتور را بر عهده گرفته است. آیا با او صحبتی در این مورد داشتید؟

خیر با ساغلام هم صحبتی نداشتم، اما برای او و باشگاه تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در لیگ ایران نتایج خوبی کسب کنند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی جام جهانی تیم ایران لیگ ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • رانگنیک، سرمربی جدید بایرن؟
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)