Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:31:46 GMT

توزیع‌کنندگان مواد مخدر مرخصی نمی‌روند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۸۱۲۲

توزیع‌کنندگان مواد مخدر مرخصی نمی‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی نسائی‌زهان» دادستان عمومی و انقلاب بیرجند، ظهر امروز در بازدید از محله کاظمیه بیرجند و بررسی مسائل مربوط به مواد مخدر در این محله، اظهار داشت: بیشتر دغدغه مردم در حوزه خرده‌فروشی مواد مخدر است که موجب افزایش بزهکاری می‌شود. 

وی افزود: در صورت کشف مواد مخدر، توزیع‌کنندگان به زندان رفته و مشمول مرخصی و ارفاقات قانونی نیز نخواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند تأکید کرد: کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ بیرجند باید حداکثر تا ۳۱ فروردین امسال در بیرجند راه‌اندازی شود.

نسایی‌زهان با اشاره به اینکه معتادان دستگیر شده در کمپ ترک اعتیاد می‌توانند پاک شوند و تقاضا برای مواد هم کاهش می‌یابد، افزود: گشت‌های نیروی انتظامی و سایر نهاد‌های مربوطه نیز باید دو برابر شوند تا ریشه توزیع مواد مخدر در این محله خشکانده شود.

وی با بیان اینکه برخی از معتادان در ضمن جمع‌آوری ضایعات و خرید و فروش آن‌ها متأسفانه مواد مخدر را نیز جابجا می‌کنند، تصریح کرد: برای جلوگیری فعالیت‌های مجرمانه، افراد فقط می‌توانند با مجوز شهرداری نسبت به خرید و فروش ضایعات اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب بیرجند خاطرنشان کرد: در حدود یک ماه پیش ۱۷ توزیع‌کننده مواد مخدر در این منطقه دستگیر شدند که جای تقدیر از نیروی انتظامی دارد.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان بیرجند نسایی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان