Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جعفر مهدوی‌خواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵ بقعه متبرکه این شهرستان در قالب طرح آرامش بهاری با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی میزبان زائران و مسافران نوروزی بود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های مذهبی، فرهنگی، مسابقات فرهنگی، پاسخ به پرسش های شرعی، برپایی خیمه های معرفت، غرفه های عفاف و حجاب و کودک برخی از فعالیت های ارائه شده در طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مهدوی خواه با بیان اینکه بقاع متبرکه سبزوار در جاده تهران- مشهد و مسیر عبور زائران بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) مکان مناسبی برای زیارت، اسکان و استراحت مسافران است، افزود: طی این ایام ۱۲ هزار زائر در این بقاع اقامت و اسکان یافته بودند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: امامزاده شعیب، امامزاده یحیی، معصوم زادگان خسروجرد، امامزاده حسن کوشک، بقعه ابورفاعه، امامزاده حسن آزادمنجیر، امامزاده حسن نزل‌آباد، امامزاده یحیی بن زید و ابراهیم (ع) شهر نوده انقلاب برخی از بقاع متبرکه سبزوار هستند که طرح آرامش بهاری در آنها برگزار شد.

شهرستانهای سبزوار و خوشاب دارای ۲۷ بقعه متبرکه، ۲ هزار موقوفه و ۱۰ هزار و ۸۰۰ رقبه هستند.

سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه سبزوار مسافرین نوروزی خوشاب زیارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سبزوار مسافرین نوروزی سازمان اوقاف و امور خیریه سبزوار مسافرین نوروزی خوشاب زیارت طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین فعالیت ناشی از سامانه بارشی اخیر در ایستگاه اردل با ۱۸.۱ میلیمتر باران به ثبت رسیده که پس از آن بیشترین بارش در ایستگاه‌های لیرابی با ۱۴.۳ میلیمتر و کوهرنگ با ۱۳.۳ میلیمتر به ثبت رسید.

وی ادامه داد: میزبان بارش باران همچنین در شهرکرد ۶.۶ میلیمتر، بروجن ۳.۳ میلیمتر، لردگان ۷.۷ میلیمتر، مالخلیفه ۴.۷ میلیمتر، فرخشهر ۴.۷ میلیمتر، فارسان ۹.۶ میلیمتر، شلمزار ۶.۵ میلیمتر، سامان ۷.۹ میلیمتر، بازفت ۷.۷ میلیمتر، دوآب صمصامی ۹.۱ میلیمتر، بن ۳.۹ میلیمتر، بلداجی ۲.۷ میلیمتر، ایل‌بیگی ۷.۷ میلیمتر و در سورشجان ۷.۶ میلیمتر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارش‌ها طی روز پنجشنبه و اوایل روز جمعه در استان به ویژه در نواحی غربی و جنوبی شدت می‌گیرد و به تدریج از اواسط روز جمعه تضعیف می‌شود.

نوروزی یادآور شد: برای روز‌های جمعه و شنبه وزش باد شدید تا به نسبت شدید برای استان پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای جبران خسارت منطقه امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • مرمت بانیه تاریخی استان مرکزی شتاب می‌گیرد
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد