Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-ساعت کاری کارکنان شعب و ستاد بانک توسعه تعاون در ماه مبارک رمضان اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، براساس اعلام امورسرمایه انسانی، ساعت کاری همکاران شعب در روزهای ماه مبارک رمضان از ساعت 7 تا 13:30 می‌باشد و مشتریان گرامی نیز می‌توانند از ساعت 7:30 الی 12:30 از خدمات حضوری بانکی در شعب بانک توسعه تعاون استفاده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شایان ذکر است ساعت کاری شعب در روزهای پنج شنبه جهت کارکنان از ساعت 7 تا 12:30 و جهت ارائه خدمات به مشتریان از ساعت 7:30 الی 11:30 می‌باشد .
،ساعت کاری کارکنان ستاد در ماه مبارک رمضان از 7:30 تا 15:15 است که با پایان یافتن ماه رمضان ساعت فعالیت شعب به روال گذشته باز می‌گردد.
که براین اساس ساعت کاری کارکنان شعب در روزهای شنبه تا چهارشنبه 7 الی 14:30 خواهد بود و مشتریان ارجمند نیز می‌توانند از ساعت 7:30 الی 13:30 خدمات بانکی دریافت کنند.
همچنین ساعت کاری عادی شعب در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 الی 12:30 خواهد بود و ساعت کاری کارکنان ستادی بانک توسعه تعاون پس از ماه رمضان به 7:30 الی 16:15 بازخواهد گشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ساعت کاری کارکنان بانک توسعه تعاون ماه مبارک رمضان ساعت 7 30 الی شعب در روزهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: «محمدرضا فرزین» رئیس‌کل ‎بانک مرکزی به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها