Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از جابه‌جایی پنج میلیون و ۴۳۸ هزار مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای در ایام نوروز و ثبت دو میلیون و ۶۸۰ تماس با مرکز مدیریت راه‌ها خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایران اکونومیست از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، «حمیدرضا شهرکی ثانوی» با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ برای پنج میلیون و ۴۳۸ هزار نفر مسافر بلیت فروخته شده است، گفت: این تعداد مسافر در قالب ۵۴۷ هزار سفر ناوگان عمومی جابه جا شده‌اند که سهم اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه از جابه‌جایی مسافران به ترتیب ۶۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳، ۱۸ و ۱۵.۷ درصد است.

وی افزود: تعداد نیروهایی که به صورت مستقیم درگیر اجرای طرح نوروزی بودند، بیش از ۸۰۰ نفر بوده که با احتساب کارکنانی که به طور مقطعی و حسب ضرورت در این طرح یاری کرده‌اند بالغ بر دوهزار نفر است.

شهرکی با اشاره به اینکه در این ایام با به کارگیری بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲۴هزار و ۳۰۰ دستگاه مینی بوس و ۳۰هزار دستگاه سواری کرایه در قالب بیش از دو هزار و ۴۰۰ شرکت حمل‌و نقل مسافری، مشغول خدمت رسانی به هموطنان بودند، اظهار کرد:‌ تعداد تماس‌های تلفنی با مرکز مدیریت راه‌ها بالغ بر دو میلیون و ۶۸۰ تماس بوده که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است و همه تماس‌ها پیگیری و رسیدگی شده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: تعداد درخواست‌ها از طریق اپلیکیشن۱۴۱ و سامانه پیامکی بالغ بر ۷۵۵ هزار فقره بوده که افزایش ۲۴۰ درصدی نسبت به دوره قبل را نشان می‌دهد.

وی گفت: هم چنین مجموع شکایات مسافری ثبت شده بالغ بر یکهزار و ۸۷ شکایت است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، مرکز مدیریت راه های کشور ، تردد جاده ای

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکز مدیریت راه های کشور تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین

تین نیوز

عملکرد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در بخش مجتمع های خدماتی رفاهی 

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در سال گذشته تیم مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین متشکل از ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی، صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی و ستاد اقامه نماز ۶۰۹ بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی این استان انجام داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات