Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد احمدزاده گفت: طرح آرامش بهاری در سه حوزه خدماتی و رفاهی، فرهنگی و مذهبی و اطلاع رسانی و تبلیغات در ۱۱۷ بقعه متبرکه خراسان رضوی اجرا شد که در این مدت ۳۰۹ هزار و ۴۹۰ زائر در واحد‌های اقامتی بقاع متبرکه و حسینیه‌های استان اسکان یافتند.

او گفت: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در خیمه معرفت، غرفه‌های متنوعی شامل مشاوره وقف، مشاوره خانوادگی و اعتقادی و غرفه کودک وجود دارد که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند.

احمدزاده گفت: بیش از ۵۷ هزار مشاوره وقف، خانواده و اعتقادی، هزار و ۹۳۱ نوبت اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا شده است.

به گفته او هفت هزار و ۴۹۵ مورد سخنرانی روزانه، قرائت ادعیه و مسابقات فرهنگی نیز در این ایام در بقاع متبرکه جای جای استان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بقاع متبرکه زائران نوروزی گردشگران خارجی بقاع متبرکه خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ۴۰۰۰ نفر در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تمام شهرهای استان کردستان به تهران اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سعید شعبانی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته سه هزار نفر از استان کردستان برای سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران اعزام شدند و این سفر با حضور همه زائران به خوبی برگزار شد.

وی افزود: امسال سهمیه استان کردستان چهار هزار نفر است که از تمامی شهرهای استان در این ایام اعزام خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ستاد ارتحال امام خمینی (ره) از امروز در استان تشکیل شده و وظایف همه دستگاه‌ها تعیین شده است.

شعبانی ادامه داد: هفت کمیته در زیرمجموعه ستاد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده و ادارات و نهادها باید جلسات و هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

بازدید ۵۲ هزار زائر از یادمان‌های دفاع مقدس در کردستان

وی اضافه کرد: در بخش راهیان نور هر سال ما میزبان ۲۲ استان کشور هستیم که سال گذشته به مدت سه روز میزبان ۵۲ نفر زائر از سراسر کشور بودیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: ۲۴ هزار و ۱۵۰ نفر نیز از استان کردستان از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند که ۱۹ هزار نفر آن از یادمان‌های داخل استان و ۵۱۵۰ نفر نیز از مناطق عملیاتی ایلام و خوزستان بازدید کردند.

شعبانی گفت: در مورد اعزام زائران سالگرد ارتحال امام و هم راهیان نور باید دستگاه‌ها همراهی لازم را داشته و اتوبوس‌هایی را که نیاز است، تقبل کنند.

کد خبر 751040

دیگر خبرها

  • شهر قم سالانه میزبان ۲۲ میلیون زائر داخلی و خارجی است
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند