Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افشانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان بیش از ۱۷ هزار و ۳۰۰ دُز مربوط به نوبت دوم و بیش از ۱۶ هزار و ۶۰۰ دُز مربوط به نوبت سوم بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین در نوروز امسال، چیزی بیشتر از هشت هزار و ۲۰۰ دُز مربوط به نوبت اول در استان تزریق شد که بسیار کم است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۳۳ هزار دز اول، ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار دز دوم و یک میلیون ۲۰ هزار دز سوم در آذربایجان غربی تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشانی گفت: بیش از ۸۳ درصد افراد بالای ۵ سال در آذربایجان غربی دز اول، بیش از ۷۳ درصد دز دوم و افزون بر ۳۲ درصد دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

به گزارش ایرنا، کل واکسیناسیون صورت گرفته در آذربایجان غربی از ابتدای اجرای این طرح، بیش از پنج میلیون و ۹۸۴ دز بوده است.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی ارومیه نوروز واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی ارومیه کرونا آذربایجان غربی ارومیه نوروز واکسن کرونا آذربایجان غربی هزار د

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • ۸۰ درصد آبیاری مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوارتیپ است
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان