Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@19:16:24 GMT

مانوئل لوکاتلی 4 هفته از میادین دور خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۹۴۳

مانوئل لوکاتلی از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است.

مانوئل لوکاتلی، هافبک 24 ساله ایتالیایی یوونتوس برای سه بازی پایانی فصل سری آ و فینال کوپا ایتالیا در صورت صعود یوونتوس، در دسترس خواهد بود.

به گزارش طرفداری، مانوئل لوکاتلی در جریان شکست 1-0 یوونتوس مقابل اینتر در شب گذشته، در دقیقه 34 دچار مصدومیت و تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الگری شب گذشته دوری بیست روزه لوکاتلی را تایید کرد اما امروز پس از انجام تست های پزشکی بیشتر، مشخص شد که مدت زمان دوری این هافبک ایتالیایی بیشتر است. با اعلام باشگاه یوونتوس، مانوئل لوکاتلی حداکثر 4 هفته از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب به سه بازی پایانی یوونتوس در فصل جاری سری آ مقابل جنوا، لاتزیو و فیورنتینا خواهد رسید. همچنین در صورت صعود یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا، لوکاتلی برای این دیدار نیز آماده و در دسترس خواهد بود.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و چهارم سری A یوونتوس و میلان به مصاف هم خواهند رفت. در آستانه بازی با میلان، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در یک کنفرانس مطبوعاتی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

آلگری در مورد این بازی گفت:"فردا مانند همیشه یک بازی زیبا و مهم است، بازی هیجان انگیزی خواهد بود. این یک رقابت مقابل یک تیم قدرتمند، مربی خوب و بازیکنان با کیفیت است."

صعود به فینال جام حذفی؟

رسیدن به فینال جام حذفی ایتالیا به ما این امکان را داد که به بخش کوچکی از هدفمان برسیم.

وضعیت بازیکنان؟

برمر در بازی مقابل کالیاری مشکل کوچکی داشت، اما او خوب است، فردا ما آماده بازی خوبی خواهیم بود.

تفاوت یوونتوس با اینتر در وضعیت فعلی؟

برای رسیدن به سطح اینتر چه چیزی کم داریم؟ من مربی هستم، نه مدیر. ما هنوز به هدفی به مهمی لیگ قهرمانان نرسیده‌ایم. این به ما امکان می‌دهد در سوپرجام و در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. علاوه بر این، از نظر اقتصادی هم برای باشگاه مهم خواهد بود. باید خوب کار کنیم و روی پیروزی مقابل میلان و رسیدن به هدفمان تمرکز کنیم.

شکست لاتزیو در جام حذفی ایتالیا؟

من در مورد موفقیت‌های خودم صحبت نمی‌کنم، بلکه در مورد عملکردهای یک تیم و یک باشگاه قدرتمند صحبت می‌کنم. وقتی ما در یوونتوس هستیم، همه باید جاه طلبی داشته باشند که به بهترین‌ها برسند و برنده شوند. در فوتبال ایتالیا امروز مهم بازی در لیگ قهرمانان است.  اگر سال قبل موفق می‌شدیم به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم، سال خوبی می‌شد. من اولین کسی هستم که دوست دارد قهرمان جام حذفی شود، اما باید به آنچه باشگاه در ابتدای فصل از ما خواسته بود، برسیم.

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24