Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا فارس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد، این اردو  هم اینک در شهر اهواز در حال برگزاری است و تا ۱۹ فروردین ماه ادامه دارد.

لیلا دودمان ادامه داد: بهرام صداقت، سعید سهرابی، عقیل احمدی، میثم همتی ، موسی خلیفه ، الهام روشن چراغ ، معصومه رضایی، کلثوم ابراهیمی و فاطمه نورانی ورزشکاران دعوت شده از فارس به اردوی تیم ملی بانوان و آقایان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بعد از شیوع ویروس کروناست که خود را برای حضور در بیست و سومین دوره  مسابقات جهانی استرالیا آماده می کنند.

به گزارش ایرنا، قرار بود مسابقات جهانی ورزشکاران بیماران  خاص و پیوند اعضا در سال ۲۰۲۱ در آمریکا برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا این مسابقات لغو شد و بیست و سومین دوره این مسابقات به میزبانی استرالیا در سال ۲۰۲۳ برگزار می شود.

 ورزشکاران افتخار آفرین فارس در بیست و دومین دوره  مسابقات جهانی ۲۰۱۹  نیوکاسل انگلستان 

موسی خلیفه ( دو و میدانی )، صمد امین صفایی ( بولینگ و پتانگ )، مرتضی فنایی ( دو و میدانی )، میثم همتی (دو و میدانی )، کلثوم ابراهیمی (دو و میدانی و بولینگ )، مریم مولایی ( بدمینتون )، سحر مهدوی پور (دو و میدانی )، معصومه رضایی ( دو و میدانی و پتانک )، فاطمه رمضانی زاده (پتانگ و بولینگ )، رها رضایی فرد ( دارت ) و محمد بی طرف، ورزشکار استان فارس در بیست و دومین دوره  این رقابت ها بودند که ۲۵ مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص ایران در رده بندی مسابقات جهانی که هر۲ سال یکبار برگزار می شود در بین ۴۴ کشور هم اینک با کسب ۲۷، طلا، ۲۲ نقره و ۲۸ برنز در رده ششم جهان قرار دارد، انگلستان با مجموع  ۲۴۶ مدال در رده نخست ایستاده است،آرژانتین و آفریقای جنوبی هم دوم و سوم هستند.   

کاروان ورزشی ۴۶ نفره  ایران در بیست و دومین دوره بازیها که در سال ۲۰۱۹ در شهر نیوکاسل انگلستان برگزار شد، ۲۶ طلا ، ۳۵ نقره و  ۳۳ برنز و در مجموع ۹۴ مدال کسب کردند که فارس بیشترین سهمیه مدال را داشت.

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا لیلا دودمان فارس انگلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا فارس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا فارس انگلستان مسابقات جهانی بیماران خاص دو و میدانی پیوند اعضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان انجام شد