Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@09:51:44 GMT

مجتبی حسینی: استقلال به حق در جایگاه اول است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۵۵۱

سرمربی پیکان ابراز امیدواری می کند جوان های تیمش در بازی با استقلال اسیر جو ورزشگاه نشوند.

مجتبی حسینی که به دلیل همزمان بودن ساعت تمرینشان با کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال نتوانست درجمع خبرنگاران حضور پیدا کند طی ویدیوئی که از طریق باشگاه پیکان تهیه شده در خصوص این دیدار حساس صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، حسینی در ابتدا گفت:

بعد از تعطیلاتی که ما داشتیم شروع مسابقات معمولا خیلی سخت است و اگر همراه با بازی مقابل  یک تیم خوب مثل استقلال باشد سختی کار بیشتر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل تیمی بازی داریم که به حق جایگاه اول است و یک آزمون خیلی دشوار برای بچه ها جوان ما است. امیدوارم با تمرینات و برنامه ریزی هایی که داشتیم بچه های ما فردا در شرایط خوبی باشند و بتوانند یک فوتبال قابل قبول مقابل استقلال انجام بدهند.

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور هواداران استقلال تأثیری روی کار پیکان دارد یا خیر ادامه داد:

به نظرم فوتبال با تماشاگر با فوتبال بدون تماشاگر خیلی فرق می کند. تماشاگران شور و حال خیلی خوبی به فضای استادیوم و بازی می‌دهد و حق مسلم مردم است که بازی را از نزدیک ببینند. ۲,۳ سال است که بچه‌های جوان ما در حضور تماشاگر بازی نکردند و خیلی از آنها در استادیوم آزادی در برابر هواداران به میدان نرفتند. امیدوارم اسیر جو بازی نشوند. خیلی از داوران هم در چند سال اخیر مقابل دیدگان هواداران سوت نزدند امیدوارم آنها هم تحت تاثیر قرار نگیرند اما حضور تماشاگران گرمای خیلی خوبی به بازی می دهد.

سرمربی پیکان در مورد تعریف فرهاد مجیدی از جوانگرایی پیکان عنوان کرد:

آقای مجیدی نسبت به تیم ما لطف دارد. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خیلی خوبی مقابل تیم خیلی خوب استقلال انجام بدهیم .

حسینی در خصوص اینکه پیکان از ژانویه ۲۱ جوانترین تیم را در قاره آسیا داشته و از این حیث رکورد زد و او به عنوان مربی در نفت مسجدسلیمان هم جوانگرایی کرده بود گفت:

در تیم هایی که بودم بودجه محدودی داشتند و ما با توجه به بودجه مان سعی می‌کنیم بازیکن جذب کنیم و پیکان هم در سال‌های گذشته چون معمولاً آکادمی خوبی داشته و در تهران واقع شده همیشه سعی می کنیم به جوانها این شانس را بدهیم، باید به این بچه‌ها اعتماد کنیم و انشاالله از این شانسی که به آنها داده می شود به بهترین شکل استفاده کنند.

وی در مورد غایبین پیکان برای دیدار با استقلال اعلام کرد:

متاسفانه سامان فلاح را در بازی فردا در اختیار نداریم. علی‌رغم اینکه ما از کادر تیم ملی امید خواهش کردیم در اردوی عید این تیم شرکت نکند متاسفانه این بازیکن در این اردو شرکت کرد و آسیب دید و چون ایمان اکبری هم از قبل مصدوم شده دو دفاع وسط مان را در اختیار نداریم. بحثی که برای من جالب بود این است که سامان فلاح دارد در لیگ برتر فیکس بازی می‌کند و نمی دانم چه احتیاجی به حضور او در اردوی کوتاه مدت بود؟ اکثر بچه های منتخب امید بازیکنانی هستند که در تیم هایشان فیکس نیستند. درست است که تیم ملی امید به برگزاری اردوی نیاز دارد اما سامان داشت در تیم ما بازی می کرد و اگر مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می کرد خیلی آب دیده تر می شد. به نظرم ضربه ای بود که ما خوردیم و هم خود فلاح که نمی‌تواند مقابل این تیم های خوب بازی کند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر در شرایطی اعلام شده که در صورت ادامه رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر شاید سازمان لیگ با چالش مواجه شود.

تیم فوتبال استقلال در هفته سی‌ام باید در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف پیکان برود و اگر این تیم تا روز پایانی قهرمان نشود قطعا هواداران استقلال دوست دارند در جشن قهرمانی تیمشان شرکت کنند. تجربه سال‌های اخیر هم نشان داده که بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین قطعا بدون تماشاگر است و باید دید آیا در این خصوص تصمیم جدیدی گرفته می‌شود یا اینکه استقلال بدون تماشاگرانش به میدان می‌رود.

نکته جالب‌تر اینجا است که مثل برخی بازی‌های سال‌های قبل امکان انتقال بازی به ورزشگاه آزادی به هیچ وجه وجود ندارد، زیرا پرسپولیس در همان روز و همان ساعت در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین