Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:46:13 GMT

پیش‌بینی کشتار روزانه 87 تن مرغ در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۶۹۲

پیش‌بینی کشتار روزانه 87 تن مرغ در ماه رمضان

سام مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه از تعطیلات عید نوروز تا کنون مرغ مازاد بر نیاز استان کشتار می‌شود، گفت: از ۹ تا ۱۲ فروردین روزانه ۹۰، ۱۲۰، ۱۵۵ و ۸۲ تن مرغ کشتار شده که بیشتر از نیاز مصرف استان است.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: نیاز مرغ روزانه مردم استان در شرایط عادی ۵۰ الی ۶۰ تن است اما در حال حاضر که نشتی داریم و مرغ به استان‌های هم‌جوار فرستاده می‌شود به ۸۰ تن رسیده که با این وجود پیش‌بینی شده در ماه رمضان روزانه ۸۷ تن کشتار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معمولا اختلاف قیمت کالا انگیزه‌ای برای سودجویان می‌شود و از آنجایی که قیمت مرغ در این استان نسبت به استان‌های هم‌جوار ارزان‌تر است نشتی و ارسال کالا صورت می‌گیرد.

مردانی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در محصولات دامی استان وجود ندارد، بیان داشت: سالانه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز مازاد بر نیاز استان تولید می‌شود، البته این محصول نیز از استان خارج می‌شود اما به اندازه مرغ چشمگیر و آسیب‌رسان نیست.

انتهای پیام/68036  

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون بهبود تولیدات دامی چهارمحال وبختیاری مرغ ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «برنی سندرز» سناتور آمریکایی ایالت ورمونت امروز یکشنبه در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد که کابینه راست‌گرا، افراطی و نژادپرست بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی، فاجعه انسانی را در غزه ایجاد کرده است.

این سناتور آمریکایی در ادامه تصریح کرد: متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی یهودی‌ستیزی نیست، بلکه روشن کردن یک حقیقت است.

ادامه دارد ....

کد خبر 6091359

دیگر خبرها

  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳