Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:54:31 GMT

یک کانادایی ارزشمند ترین دفاع چپ فوتبال جهان+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۰۵۳

یک کانادایی ارزشمند ترین دفاع چپ فوتبال جهان+ عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سایت ترانسفرمارکت فهرست ارزشمندترین دفاع چپ‌های فوتبال جهان را اعلام کرد که طبق آن آلفونسو دیویس، مدافع چپ کانادایی بایرن مونیخ با ارزش ۷۰ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن جهان در این پست است.

پس از این بازیکن اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول و فرلاند مندی، دفاع فرانسوی رئال به ترتیب با ۶۵ و ۵۰ میلیون یورو قرار گرفته اند و پس از این دو بازیکن هم تئو هرناندز و لوک شاو، مدافعان میلان و منچستریونایتد با ارزش ۴۸ و ۴۲ میلیون یورو قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزه گایا (والنسیا)، بن چیلول (چلسی)، رافائل گوئررو (بوروسیا دورتموند) و کیران تیرنی(آرسنال) چهار مدافع دیگر حاضر در لیست ۱۰ دفاع چپ ارزشمند جهان هستند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: آلفونسو دیویس بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر، پنتاگون در حال آماده شدن برای امضای قراردادهایی به ارزش ۶ میلیارد دلار برای تحویل تسلیحات و تجهیزات نظامی جدید به اوکراین خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک روز جمعه گزارش داد که لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا از ثبت سفارش جدید خرید تسلیحات از پنتاگون به ارزش ۶ میلیارد دلار به اوکراین را تأیید کرد.

بر پایه این گزارش، آستین پس از پایان نشست با گروه تماس اوکراین با موضوع تقویت نظامی ارتش اوکراین از آمادگی پنتاگون برای تخصیص کمک نظامی واشنگتن به ارزش ۶ میلیارد دلار خبر داد.

وزیر دفاع آمریکا این بسته حمایت نظامی آمریکا به رژیم کی‌یف را بزرگ‌ترین بسته کمک مالی واشنگتن به کی‌یف توصیف کرد.

این بسته شامل سامانه‌های دفاع هوایی پاتریوت، گلوله‌های توپخانه، پهپاد، تجهیزات ضد پهپاد و موشک‌های هوا به هوا است.

گفتنی است که پاتریک رایدر، سخنگوی پنتاگون دیروز پنجشنبه اعلام کرد که آمریکا ارسال تسلیحات جدید در قالب بسته کمکی نظامی به اوکراین را آغاز کرده است.

کد خبر 6089391

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است