Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@04:54:50 GMT

۲ کشتی حامل سوخت وارد الحدیده یمن شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۱۳۸

۲ کشتی حامل سوخت وارد الحدیده یمن شدند

دو کشتی حامل سوخت برای نخستین بار از ۳ ماه گذشته وارد بندر الحدیده که تحت کنترل انصارالله یمن است، شدند که این ورود کشتی‌ها در چارچوب آتش‌بس صورت گرفته است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، شرکت نفت یمن امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، امروز نفتکش حامل بنزین پس از ۳۲ روز توقیف آزاد شده و وارد بندر الحدیده شد، اما هنوز دو کشتی دیگر در توقیف به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آن نیز شرکت نفت یمن از رسیدن کشتی دیگری به الحدیده بعد از توقیف ۸۸ روزه خبر داد.

«هانس گروندبرگ»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن پیش از این از آتش بس در یمن خبر داده و افزوده بود این آتش بس می تواند تمدید شود.

بر اساس آتش بس مذکور، قرار است ۱۸ کشتی حامل سوخت وارد بندر الحدیده شود و اجازه داده شود هر هفته دو پرواز از و به فرودگاه صنعاء انجام شود.

مناطق تحت کنترل انصارالله در شمال یمن و به خصوص صنعاء از چند ماه پیش با بحران شدید سوخت دست به گریبان است و انصارالله، عربستان را به توقیف نفتکش‌های حامل سوخت متهم می‌کند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت پاکستان زلمی خلیلزاد عمران خان بندر الحدیده فرودگاه صنعاء شرکت نفت یمن سازمان ملل عربستان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حامل سوخت آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • توقیف کامیون حامل ۶۱۹ کارتن میوه قاچاق در کاشان
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار