Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@22:39:16 GMT

تجلیل از هفت کارآفرین برتر خانم در شهرستان حمیدیه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۱۶۵

تجلیل از هفت کارآفرین برتر خانم در شهرستان حمیدیه

به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان حمیدیه در مراسم تجلیل از بانوان کارآفرین برتر در نخستین نمایشگاه تعاون اشتغال و توسعه کارآفرینی بیان کرد: ظرفیت بانوان فعال شهرستان حمیدیه در ایجاد اشتغال با وجود سختی ها و موانع و محدودیت های فراوان بالا است و برای تداوم این مسیر کارآفرینان نیازمند حمایت هستند تا به شکوفایی و توسعه ایجاد فرصت شغلی در شهرستان تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین هاشمی اظهار داشت: برگزاری جلسات مداوم و بحث و تبادل نظر بین کارآفرینان با هدف ایجاد مجموعه ای منسجم از کارآفرینان و ایجاد بستر اشتغال در استان بسیار ضروری است.

وی گفت: برای توسعه کارآفرینی در شهرستان حمیدیه لازم است که پیگیری امور کارآفرینان به بهترین شکل انجام شود ، عدم غلبه ناامیدی و تقویت روحیه ی کار گروهی و برقراری ارتباط مناسب و پیوسته با مسئولان  از دیگر موارد مهم توسعه اشتغالزایی و کارافرینی است.

فرماندار شهرستان حمیدیه اظهار داشت: ایجاد فرصت برای کارآفرینان جهت عرضه محصولات تولیدی خود از دیگر راهکارهای تشویق توسعه کارآفرینی است، شهرستان حمیدیه همواره مقصد کاروان های راهیان نور است و می توان از این فرصت برای عرضه محصولات کارآفرینان استفاده کرد.

شهرستان حمیدیه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در غرب خوزستان واقع است.

برچسب‌ها حمیدیه اشتغال زایی کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمیدیه اشتغال زایی کارآفرینی حمیدیه اشتغال زایی کارآفرینی شهرستان حمیدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو