Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:29:52 GMT

ساماندهی یادمان ها در دستور کار استانداری ایلام

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۵۶۹

ساماندهی یادمان ها در دستور کار استانداری ایلام

سعید هژبری روز دوشنبه در بازدید از یادمان شهدای شرهانی در دهلران  به خبرنگار ایرنا گفت: یادمان ها نیاز به توسعه و پیشرفت دارند و نیاز است اقدام عملی شود چون یادمان ها ظرفیت توریست فرهنگی دارند.

وی به  نیاز جاده شزهانی به مرمت و بهسازی اشاره و گفت:در این راستا تصمیماتی اتخاذ شده است و پیگیری ها با جدیت برای تحقق این مهم و برخورداری یادمان از جاده دسترسی مناسب با هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت ها دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی استاندار ایلام به تکمیل حسینه این یادمان هم اشاره کرد و گفت: محوطه سازی،فضای سبز،سایبان و بهسازی فضای آن برای مهمانان و گردشگران و کاروان های راهیان نور ضروری است.

هژبری به اعتبارات ریاست جمهوری و مرزی برای یادمان ها هم اشاره کرد و اظهار داشت: از محل اعتبارات ریاست جمهوری اعتبار ویژه ای برای این یادمان لحاظ خواهد شد.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات مرزی تلاش می شود اعتبار جاده دسترسی را تامین کنیم و از محل اعتبار مسئولیت های اجتماعی شرکت ها نیز در این خصوص استفاده خواهیم کرد.

معاون استاندار ایلام گفت: از محل اعتبارات اربعین هم می شود به این دو یادمان کمک کرد و برنامه ریزی کرده ایم که ظرف دو سال آینده یادمان ها را سرو سامان دهیم و به وضعیت بهتر از این برسانیم و مورد بهره برداری قرار دهیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم به استقبال سالانه راهیان نور از یادمان شرهانی اشاره کرد و گفت: تکمیل زیرساخت های این یادمان و حسینه آن نقش موثری در تسهیل خدمات دهی به راهیان نور دارد.

لطیف صادقی یادمان شرهانی را یکی از یادمان های بزرگ غرب و جنوب غرب دانست و افزود: این یادمان مرکز خوبی برای اشاعه فرهنگ متعالی دفاع مقدس است و می تواند بستر فرهنگی برای راهیان نور باشد.

وی بر لزوم تکمیل اماکن رفاهی این یادمان جهت خدمات دهی مناسب به راهیان نور تاکید کرد و گفت:در بحث جاده و پایانه و ساری موضوعات باید با هم افزایی اهتمام جدی و برنامه عملی داشته باشیم.

برچسب‌ها ایلام وزارت کشور دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام وزارت کشور دهلران ایلام وزارت کشور دهلران راهیان نور یادمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، اظهار داشت: بارندگی شب گذشته علاوه بر اینکه رحمت به مردم فارس عنایت کرد اما به دلیل حجم زیاد بارش‌ها برخی از راه های روستایی در شهرستان نورآباد ممسنی را تحت تاثیر قرار داد و سازمان راهداری و فرمانداری شهرستان در تلاش برای ترمیم این راه‌ها هستند.

وی همچنین از خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: برخی از مزارع خوشه‌های گندم و محصولات دیگر نیز دچار خسارت شدند و برخی از اراضی کشاورزی هم به دلیل حجم و شدت بارش‌ها دچار فرشایش و آسیب شدند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس از کشاورزان خواست تا برای خسارت خود به سازمان جهاد کشاورزی و ستاد مدیریت بحران استان مراجعه کنند تا در صورت تخصیص اعتبار خسارت‌ها پرداخت شود.

غلامی بیش‌ترین میزان بارش‌ها را در شهرستان‌های اردکان سپیدان با 560 میلی‌متر، نوآباد ممسنی با 525 میلی‌متر و در نهایت شهرستان فیروزآباد با 428 میلی‌متر اعلام کر و گفت: این توده هوا امروز عصر از استان خارج و شهرهای جنوبی را در برخواهد گرفت.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری فارس در ادامه بیان کرد: بارندگی‌های اخیر برای سال زراعی جاری یک عیدی خوبی بود و امیداواریم مسئولان برای امسال برنامه‌ریزی کنند تا این بارش‌ها را با انجام کارهای آبخیزداری از جمله ایجاد بندهای سنگی و ملاتی، بانکت بندی و کاشت گونه‌های گیاهی کم آب‌بر نگذاریم این حجم آب از استان خارج شود.

غلامی تصریح کرد: خوشبختانه رعد وبرق دیشب تلفات جانی را در برنداشته اما عشایران شهرستان ممسنی برنامه زمانبندی کوچ را رعایت نکردند و دچار مشکل شدند و هلال احمر استان در حال امدادرسانی به آن‌هاست.

وی اعلام کرد: در حال حاضر تمامی جاده‌های فارس باز و تردد روان است و آبگرفتگی معابر را در سطح شهر شیراز گزارش نشده است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد