Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پرویزی سرمایه گذاری که این کشتارگاه را از بخش دولتی خریداری کرده است، گفت: کشتارگاه صنعتی دام شمال فارس را با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومان خریداری و راه اندازی کرده است.

به گفته او، ظرفیت این کشتارگاه روزانه هزار راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین است که با نظارت مستقیم دامپزشکی انجام می‌شود.

پرویزی گفت: اکنون ۱۵۰ کارگر بیکار شده این مجموعه دوباره مشغول به کار شده اند و در طرح توسعه‌ای که در دست اجرا است ۴۵۰ نفر دیگر نیز مشغول خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمایه گذار گفت: انتظار می‌رود دامداران شمال استان فارس که با تعطیلی این کشتارگاه دام‌های خود را برای کشتار به استان‌های همجوار می‌بردند، از این پس تحویل این کشتارگاه بدهند.

گفتنی است مجتمع کشتارگاه صنعتی دام اقلید از سال ۹۵ و پس از واگذاری به بخش خصوصی بعد از ۱۷ سال فعالیت تعطیل و حدود ۶۰ کارگر آن بیکار شدند که با تغییر مدیریت این کشتارگاه، این مجتمع دوباره رونق گرفته و کارگران آن مشغول به کار شدند.

از ویژگی‌های این مجتمع کشتارگاهی راه اندازی بخش فرآوری ضایعات، وجود میدان دام، ۱۰ سردخانه بزرگ و قابلیت نگهداری هزار تن گوشت تازه است. همچنین این مجتمع ظرفیت ذبح هزار راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین را در هر شیفت کاری دارد.

کشتارگاه صنعتی دام این شهرستان باهدف ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی مردم و نیز رفع نیاز منطقه شمال فارس در زمینی به مساحت حدود ۲۰۰ هکتار احداث شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چرخه تولید کشاورزی شهرستان اقلید کشتارگاه صنعتی راس دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

دیگر خبرها

  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: نام استقلال عوض شد!
  • اولین تغییر بزرگ مالک جدید: استقلالِ خلیج فارس!
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است