Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ پانزدهم فروردین ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

کشف یک گور جمعی در نجف اشرف+ تصویر
منابع عراقی اعلام کردند یک گور دسته‌جمعی در استان نجف این کشور پیدا شده که احتمال می‌رود مربوط به زمان انتفاضیه شعبانیه در زمان رژیم بعث عراق باشد.

 

عمران خان به علت همراه نشدن با سیاست‌های آمریکا هدف توطئه قرار گرفت
تحلیلگر سرشناس عرب در گزارشی علل توطئه آمریکا علیه نخست وزیر پاکستان را همراهی نکردن او با سیاست‌ها و خواسته‌های واشنگتن عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درآمد بی‌سابقه روسیه از صادرات انرژی در بحبوحه جنگ اوکراین
رسانه‌های غربی تایید کردند با وجود درگیری اوکراین و تحریم‌های بسیار غرب علیه روسیه، این کشور موفق شده درآمد بی‌سابقه‌ای از صادرات انرژی بدست بیاورد.

 

جنگ اوکراین رکورد ۲۰ ساله تورم در ترکیه را شکست
آمار‌ها نشان می‌دهد نرخ تورم در ترکیه در سه ماه اول سال جاری میلادی به میزان ۶۱.۱۴ درصد افزایش یافته که در ۲۰ سال گذشته بی سابقه است.

 

توصیه حزب الله و امل به دولت لبنان برای پذیرش پیشنهاد ایران
جنبش‌های حزب الله و امل به دولت لبنان توصیه کردند در برابر فشار‌های آمریکا تسلیم نشود و پیشنهاد واردات برق از ایران را بپذیرد.

 

کرملین کشتار غیرنظامیان در بوچا را رد کرد
سخنگوی کرملین ادعا‌های مقامات اوکراین مربوط به مسئله قتل‌عام در اوکراین را رد و اعلام کرد این ادعا‌ها با توالی زمانی اتفاقات هماهنگ نیست.

 

سئول در پاسخ به خواهر رهبر کره شمالی، کاهش تنش را خواستار شد
پس از اظهارات خواهر رهبر کره شمالی علیه وزیر دفاع کره جنوبی، سئول، پیونگ یانگ را به مخالفت با لفاظی‌ها و اقدامات تشدید کننده ترغیب کرد.

 

آمریکا و رژیم صهیونیستی در فهرست ۱۰ صادرکننده مهم سلاح در جهان
مؤسسه تحقیقات صلح بین‌المللی استکهلم اعلام کرد رژیم صهیونیستی در پنج سال گذشته، در فهرست ۱۰ صادرکننده بین المللی تسلیحات قرار گرفته است.

 

اوکراین برای ادعای خود علیه روسیه درخصوص «بوچا» مدرک ارائه کند
بازرس پیشین سازمان ملل از مقامات اوکراینی خواست اگر مدرکی دال بر گناه‌کار بودن روسیه در بوچا دارند، ارائه کنند.

 

امضای تفاهم نامه همکاری بین امارات و رژیم صهیونیستی
امارات و رژیم صهیونیستی تفاهم نامه همکاری در زمینه حمل و نقل دریایی و تبادل تجربیات در راستای تامین منافع مشترک امضا کردند.

 

اخراج ۴۰ دیپلمات روس از آلمان
آلمان تصمیم گرفت تا ۴۰ نفر از دیپلمات‌های روسی از سفارت روسیه را «عنصر نامطلوب» خطاب و آنها را اخراج کند.

 

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام ایران همه گیری کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • محور تحولات و حذف دشمن مشترک
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • افشای جزئیات توافق شکست خورده میان روسیه و اوکراین
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه