Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظامیان صهیونیست دیشب ضمن یورش به منطقه باب العامود در قدس اشغالی سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عملیات یورش نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف فلسطین در ایام ماه مبارک رمضان و برای سومین شب پیاپی ادامه دارد.

خبرگزاری فلسطین الیوم گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب ضمن یورش به منطقه باب العامود واقع در مرکز قدس اشغالی، سه جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینیان ساکن این منطقه، از گاز اشک آور استفاده کردند.

درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در باب العامود روز دوشنبه همزمان با سفر یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به این منطقه بالا گرفته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک آمیز به محله باب العامود در مجاورت مسجد الاقصی در قدس اشغالی تعرض کرد.

یائیر لاپید تحت تدابیر شدید امنیتی و در دومین روز از ماه مبارک رمضان وارد محله باب العامود شده و به شیوه ای تحریک آمیز تحت حمایت ده ها نیروی پلیس در این منطقه اقدام به قدم زنی کرد.

این اقدام در حالی صورت پذیرفت که محله باب العامود مملو از نمازگزاران فلسطینی بود که خود را برای نماز مغرب و رفتن به مسجد الاقصی آماده می کردند.

فلسطین الیوم در ادامه گزارش داد که دوشنبه شب چهار نفر از جوانان فلسطینی هم به ضرب گلوله پلاستیکی در درگیری‌های منطقه العیساویه در شمال شرق قدس اشغالی زخمی شدند.

دیشب همچنین در شرق جنین و جنوب بیت لحم میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست درگیری رخ داد و به گفته منابع محلی، یک جوان 17 ساله بر اثر تیراندازی نظامیان در نزدیکی منطقه فقوعه در شرق جنین زخمی شد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار فلسطین نظامیان صهیونیست رژیم صهیونیستی باب العامود قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که بامداد امروز جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه های مسکونی محله الشابوره را واقع در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در جریان این حمله هوایی شدید تعدادی از فلسطینی ها، زخمی شده و به بیمارستان الکویت منتقل شدند.

نیروهای دفاع شهری نوار غزه نیز اعلام کردند که پیکرهای متلاشی شده ۹ شهید فلسطینی را از زیر آوار منطقه المعسکر واقع در شهر خان یونس خارج کردند.

بمباران خانه های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در مرکز شهر غزه چندین شهید و زخمی در میان فلسطینی های بی گناه برجای گذاشت. علاوه بر حمله های هوایی، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه النصر در شرق شهر رفح را هدف قرار داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر نوار غزه بخش هایی از جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. این جنگنده های متجاوز بامداد امروز اطراف منطقه های کفرکلا، میس الجبل و برغز در جنوب لبنان را هدف قرار دادند. حمله های توپخانه ای رژیم صهیونیستی منطقه شبعا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت و کشتار علیه خانواده های فلسطینی در این باریکه شدند.

در این گزارش آمده است: جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم ۴۷ شهید و ۶۱ زخمی برجای گذاشته است. وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که آمار شهدا و زخمی های حمله های همه جانبه این رژیم علیه نوار غزه مجدداً افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد شهدای فلسطینی از تاریخ هفت اکتبر سال میلادی گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافته است. آمار زخمی ها نیز به ۷۷ هزار و ۷۰۴ تن رسیده است. لازم به ذکر است که اکثر قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه طی هفت ماه گذشته را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

بر اساس اعلام نهادهای فلسطینی، هنوز پیکر هزاران فلسطینی زیر آوار خانه های تخریب شده در نوار غزه بوده و نیروهای امدادی نتوانسته اند آنها را خارج کنند.

کد خبر 6093735

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس و زخمی شدن یک نظامی اشغالگر
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز