Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عین الله کشاورز ترک روز سه شنبه در دیدار با اعضای تشکل های کارگری استان قزوین، افزود: با توجه به اینکه تشکل‌ها از نزدیک با مسائل حرفه‌ای و اقتصادی کارگران و کارفرمایان روبه رو هستند می تواند به واسطه مشارکت و تخصصی که دارد در تصمیم‌ گیری‌های دولت مفید واقع شود.

وی اضافه کرد: تشکل های کارگری در تحقق مطالبات کارگران اعم از وضعیت معیشت، حقوق و دستمزد، بیمه و قراردادهای کار و تشکل های کارفرمایی در پیگیری و حل مشکلات بنگاه های اقتصادی و مطالبات کارفرمایان از دولت نقش به سزایی دارد و باید زمینه و بستر فعالیت آنها را هموار و فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشاورز افزود: در حال حاضر تشکل‌های کارگری و کارفرمایی در حوزه کار و تولید و تصمیم‌سازی‌های کلان استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توسعه و تقویت آنها در محیط‌های کار و تولید موجب تنظیم رابطه کارفرما و کارگر شده و از تنش‌های کاری جلوگیری می‌کند.

در ادامه این دیدار رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان قزوین نیز به بیان دیدگاه ها، مسایل و مشکلات موجود در این حوزه پرداخت.

آیت اسدی افزود: کارگران بازوی توانای دولت در چرخه اقتصاد هستند و توجه به تشکل های کارگری می تواند دغدغه این گروه را کمتر کند.

محمد امانی دبیر و نماینده تشکلات کارگری در مراجع حل اختلاف و کمیته‌ سخت و زیان آور استان نیز در این جلسه گفت: تشکل های کارگری به عنوان دپارتمان جامعه کارگری هستند که با آسیب شناسی مشکلات و ارائه راهکار می توانند در تصمیم گیری مسئولان برای حل مشکلات تاثیرگذار باشند و باید از ظرفیت آنها بیشتر و بهتر استفاده کرد.

استان قزوین ۳۴۲ تشکل کارگری و کارفرمایی شامل  ۳۵ شورای اسلامی کار، ۱۶۷ نمایندگان کارگر، ۷۰ انجمن صنفی کارگری، ۵۶ انجمن صنفی کارفرمایی، ۶ کانون کارگران بازنشسته، چهار کانون انجمن صنفی کارگری، ۲ کانون انجمن صنفی کارفرمایی استانی، یک کانون شورای اسلامی کار و یک مجمع نمایندگان کارگر دارد.

برچسب‌ها کارفرما کارگر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کارگر استان قزوین کارفرما کارگر استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکل های کارگری استان قزوین انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است