Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@15:55:05 GMT

ضرورت تزریق واکسن دانشجویان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۳۵۷۵

ضرورت تزریق واکسن دانشجویان

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر گفت: دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند ملزم به تزریق دو دوز واکسن و دانشجویانی مستقر در خوابگاه ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

حمیدرضا خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه نخستین کلاس حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر یکشنبه _چهاردهم فرودین ماه_ برگزار شد، اظهار کرد: تمام کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری نیست زیرا دروس عمومی و دروس گروه معارف همچنان به صورت مجازی و از پیش تعیین شده در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سایر دروس شامل دروس پایه، اصلی، تخصصی و همچنین دروس آزمایشگاهی و کارگاهی که بالغ بر ۷۵ درصد دروس هستند به صورت حضوری در حال برگزاری است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر با اشاره به اینکه داشتن کارت واکسن برای تمام دانشجویان الزامی است، گفت: دانشجویانی که به صورت حضوری در کلاس درس حضور پیدا می‌کنند ملزم به تزریق دو دوز واکسن و دانشجویانی مستقر در خوابگاه ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

خدایی درباره ظرفیت کلاس‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر مطرح کردکرد: مطابق با ابلاغیه جدید کلاس‌های با ظرفیت بیش از ۴۰ نفر نباید به صورت حضوری برگزار شود و اساتید موظفند بعد از ۴۵ دقیقه تدریس ۱۵ دقیقه کلاس را تعطیل کنند و همچنین در طول مدت تدریس باید تهویه کلاس از طریق باز گذاشتن پنجره‌ها صورت پذیرد.

کد خبر 566059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه شاهین شهر کلاس حضوری واکسن کارت واکسن تزريق واکسن کرونا واکسن کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر ملزم به تزریق صورت حضوری دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۳۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فاطمه ترکمان اسدی افزود: این آمار شامل ۱۲۱ هزار و ۱۱۸ دز واکسن خوراکی و ۴۰ هزار و ۷۰۰ دز واکسن تزریقی می‌شود.

 او تصریح کرد: واکسن فلج اطفال تکمیلی همزمان با دیگر نقاط کشور برای گروه‌های هدف دارندگان کودک زیر پنج سال شامل فرزندانی که احتمال می‌رود همراه مادران خود در زندان باشند، اتباع خارجی و کارگران فصلی سیار و کودکان ساکن در مراکز تجمعی همزمان با آغاز هفته سلامت شروع شد.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی همدان گفت: نوبت اول واکسیناسیون از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به گروه‌های هدف خورانده شد و مرحله بعدی یا همان نوبت دوم یکماه دیگر آغاز می‌شود.

 ترکمان اسدی با بیان اینکه تیم‌های سیار در شهرستان‌های همدان، نهاوند، ملایر و رزن حضور دارند، افزود: برخی افراد غیر بومی در مزارع کشاورزی همدان به صورت فصلی فعالیت دارند بنابراین با شناسایی و مراجعه به این مراکز نسبت به واکسینه کردن کودکان زیر پنج سال در برابر فلج اطفال اقدام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت