Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:23:28 GMT

متا هشتگ های شهر بوچا در اوکراین را مسدود و دوباره فعال کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۲۲۱

متا هشتگ های شهر بوچا در اوکراین را مسدود و دوباره فعال کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته یک سخنگوی شرکت پس از خروج نیروهای روسیه از این شهر اجساد افرادی رصد شده بود که از نزدیک به آنها شلیک شده بود.

کشتار در بوچا در خارج شهر کیف سبب شده غرب تحریم های بیشتری علیه روسیه انجام دهد.

اندی استون سخنگوی متا در این باره گفت: سیستم های اتوماتیکی که تصاویر خشن در فیس بوک و اینستاگرام را رصد می کنند، دلیل مسدود سازی هشتگ های بوچا بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در توئیتر نوشت: این امر به طور اتوماتیک و به دلیل محتوای خشنی افتاده که مردم با هشتگ های مذکور به اشتراک گذاشته اند. هنگامیکه از این امر مطلع شدیم، برای رفع مسدودسازی اقدام کردیم.

فیس بوک و اینستاگرام در صورتی اجازه محتوای خشن را می دهند که برای افزایش آگاهی درباره سواستفاده از حقوق بشر منتشر شده باشد، در این صورت اگر در تصویر خشونت زیادی دیده شود، محتوا حذف خواهد شد.

کد خبر 5459504

منبع: مهر

کلیدواژه: حاکمیت سایبری حمله روسیه به اوکراین فیس بوک حاکمیت سایبری فناوری فضایی اینترنت روسیه نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان جهاد دانشگاهی ماهواره حمله روسیه به اوکراین ناسا فناوری نانو ایستگاه فضایی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس

همسر ایرانی ژوزه مورایس استوری جدیدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان چند روز قبل اعلام کرد که مسلمان شده است. او با شیدا مقصودلو، بازیگر ایرانی ازدواج کرده و حالا همسر ایرانی سرمربی سپاهان تصویری از خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • مخالفت شدید هواداران میلان با لوپتگی؛ هشتگ اعتراضی ترند شد، کوروا سود هشدار داد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است