Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@03:26:37 GMT

کرایه‌های ورامین ۳۵ درصد افرایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۴۲۲۷

کرایه‌های ورامین ۳۵ درصد افرایش یافت

حسن خوانساریان مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن اشاره به افزایش کرایه خطوط شهری و برون شهری ورامین اظهار کرد: باتوجه به قرارگرفتن در سال جدید به تبع آن نرخ کرایه ها هم به میزان ۳۵ درصد پس از طرح در شورای شهر و تصویب در صحن علنی شورا و مطابق کمیته انطباق فرمانداری به تایید نهایی رسید و از امروز صبح ۱۶ فروردین ماه در کلیه خطوط نرخ های جدید کرایه درون شهری و برون شهری را توزیع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تمامی رانندگان موظف هستند نرخ های جدید را بر روی شیشه تاکسی خود نصب کنند و قابل دیده شدن باشد، به نحویی که تمامی شهروندان بتوانند نرخ کرایه ها را رؤیت کنند و اگر راننده نرخ کرایه را نصب نکند قطعا با او برخورد خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین با اشاره  تخلف برخی رانندگانی که بخواهند بیش از نرخ مصوب کرایه دریافت کنند، افزود: اگر راننده ای بیش از نرخ تعیین شده کرایه بگیرد شهروندان می توانند با سازمان تاکسی رانی تماس بگیرند و یا کد آن تاکسی و یا پلاک تاکسی مربوطه را بردارند و به واحد بازرسی شکایات سازمان اطلاع دهند و ما نیز براین اساس اقدام خواهیم کرد.

خوانساریان تصریح کرد: با تمام رانندگانی که کرایه ای مضاف بر نرخ مصوب دریافت کنند قطعا برخورد خواهیم کرد که شامل جریمه سنگین از طریق تعزیرات حکومتی می‌شوند. 

وی بیان کرد: از فردا سه تیم بازرسی سیار در تمام خطوط داخلی و بین شهری مستقر هستند و فعالیت خواهند کرد ضمن اینکه نظارت کامل درست هم بر اجرای صحیح نرخ کرایه دارند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و اتوبوسرانی شهرداری ورامین گفت: امسال برای اولین بار با توجه به اینکه نرخ برخی کرایه ها خرد می‌شود، نرخ کرایه ها را رند کردیم که هم شهروندان و هم رانندگان زحمت کش تاکسی و اتوبوس مشکل تهیه پول خرد را نداشته باشند.

خوانساریان خاطرنشان کرد: تمام سعی ما بر این است که نرخ کرایه های جدید را حداقل تا بعد از ظهر در تمامی خطوط توزیع کنیم و از شهروندان عزیز هم درخواست داریم، اگر تخلفی مبنی بر اضافه کرایه پرداخت کردند حتما کد تاکسی را به سازمان اعلام کنند تا با راننده متخلف برخورد کنیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: نرخ های جدید کرایه درون شهری نرخ کرایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود

شهردار مشکین‌دشت از اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در سطح شهر با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سرای بانو مختص بانوان شهر مشکین‌دشت، سال جدید احداث خواهد شد.

علی سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز با اشاره به اهمیت اثرگذاری رسانه، اظهار کرد: رسانه‌ها به مردم کمک می‌کنند که از حقوق خود مطلع شوند و در راستای احقاق حقوق شهروندان تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها با انتقادهای سازنده خود می‌توانند به اُمیدافزایی در جامعه کمک کنند، افزود: شهرداری مشکین‌دشت پذیرای انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران است تا شاهد پویایی زندگی شهری و توسعه پایدار در شهرمان باشیم.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر افزایش مشارکت مردمی در جامعه، خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا از طرح‌های شهروندان استقبال می‌کند.

سلگی با اشاره به اینکه شهرداری مشکین‌دشت احداث و توسعه جاده‌های سلامت را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: احداث این پروژه حداقل کاری است که می‌توان برای ارتقای سطح سلامت شهروندان انجام داد.

وی با اشاره به احداث پروژه‌های مختلف عمرانی، تصریح کرد: احداث بوستانی در حاشیه ابراهیم‌آباد به مساحت ۵ هکتار در سال جاری کلید می‌خورد و عملیات احداث کتابخانه بعثت نیز با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز می‌شود.

شهردار مشکین‌دشت با اشاره به اینکه افزایش نشاط اجتماعی یکی از اهداف مدیریت شهری مشکین دشت است، گفت: در این راستا پروژه‌های مختلفی برای تمام سنین در نظر گرفته شده و سرای بانو یکی از این پروژه‌ها است که مختص بانوان خواهد بود.

سلگی با اشاره به بافت فرسوده موجود در شهر مشکین‌دشت، عنوان کرد: ممنوعیت صدور پروانه برای املاک قولنامه ای موضوعی بود که بر افزایش بافت فرسوده تأثیر گذاشت، در این راستا با راه‌اندازی طرح بازآفرینی شهری تلاش کرده‌ایم به املاک قولنامه‌ای نیز خدمات ارائه دهیم.

وی بودجه سال جاری این شهرداری را ۴۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تلاش داریم با افزایش درآمدهای پایدار شهری بودجه را نیز افزایش دهیم.

کد خبر 748213

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • سرای بانو در مشکین‌دشت احداث می‌شود
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند