Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی گفت: عمده خسارات وار شده به محصولات زراعی و باغی طی سال گذشته سرما و خشکسالی بوده و مجموعا ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب بیمه گذاران واریز شده است.

محمدحسین بخشی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال زراعی گذشته یعنی از ابتدای مهر ۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ مبلغ ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب بیمه گذاران واریز کردیم که این مقدار در قالب ۴۱ هزار و ۹۳۰ فقره پرونده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پرداخت غرامت ۴۳ میلیارد تومانی به محصولات باغی طی این مدت، افزود: از ابتدای مهر ۱۴۰۰ تاکنون ۱۷ هزار و ۶۴۹ هکتار از باغات را بیمه کرده‌ایم؛ همچنین ۱۲ هزار و ۲۲۳ هکتار از محصولات زراعی و ۴۰۳ هزار راس دام نی بیمه شده‌اند.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه طی امسال نیز ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب بیمه گذاران دام و طیور غرامت پرداخت شده است، تصریح کرد: عمده خسارات شامل؛ سرما و خشکسالی در محصولات باغی و زراعی است.

بخشی ادامه داد: در مورد دام‌ها نیز عوامل خطر شامل بیماری‌ها و سیل و صاعقه و عوامل طبیعی بیشترین موارد در پرداخت غرامت بوده است.

وی با بیان اینکه غرامت پرداختی بیش از سه برابر حق بیمه بیمه گذار است، یادآور شد: در خراسان جنوبی طرح‌های بیمه‌ای مورد استقبال کشاورزان و دامدان قرار گرفته و این افراد می‌توانند همزمان با کشت محصولات برای دریافت خدمات بیمه‌ای به شعب بانک کشاورزی یا نمایندگی‌های فروش بیمه محصولات کشاورزز مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بانک کشاورزی خدمات بیمه ای خسارات خراسان جنوبی بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

به گزارش خبرنگار مهر، هادی شاه‌وردی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: توانمندی در صادرات، تنوع و کیفیت بالای این گوهر خدادادی سبب شد تا سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان به عنوان یکی از ۳ رشته زنجیره‌های ارزش استان (گوهرسنگ‌ها، زرشک و بنتونیت) معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: تاکنون پنج نشان جغرافیایی فلورین طبس، عقیق فردوس، عقیق شجر زیرکوه، عقیق پاییزه سه قلعه و کارنت نهبندان در حوزه گوهرسنگ خراسان جنوبی به ثبت رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سه محور برنامه‌ریزی شده در حوزه سرمایه‌گذاری، محصولات صادراتی و زنجیره ارزش حضور پیدا کرده گفت: صنعتگران صنایع‌دستی استان در این نمایشگاه، محصولات صنایع‌دستی در رشته‌های نساجی سنتی، سنگ‌های قیمتی، چرم، گلیم و رودوزی‌های سنتی به عنوان رشته‌هایی که توانمندی صادراتی دارند در سالن‌های c۲۵ و E ۲۵ و سالن ۴۱ عرضه و معرفی می‌کنند.

شاه‌وردی بیان کرد: معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان نیز در قالب اطلس سرمایه‌گذاری استان به منظور انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای تجاری سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در این اکسپو انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: نشست‌های چهره به چهره صنعتگران با تجار و سرمایه‌گذاران بین‌المللی و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در صادرات، نشست‌های دو جانبه بین بخش خصوصی خراسان جنوبی و دیگر استان‌ها و … از جمله برنامه‌ها و اهداف این نمایشگاه است.

وی بیان کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است و در شش گروه کالایی از صنایع‌دستی، گردشگری، محصولات کشاورزی، شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش دستباف، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی برپا شده است.

کد خبر 6091850

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان مثبت شد
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • میانگین بارش سال زراعی استان مثبت شد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان