Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد با بیان این مطلب افزود: جشن رمضان امسال و پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در برج میلاد از سر گرفته شده است و برنامه ها با رویکرد خانواده،  برای همه سنین اعضای یک خانواده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه ها در محوطه برج میلاد و همچنین بخشی از برنامه ها در مرکز همایش ها برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای برنامه اذانگاهی برج از ساعت 19 الی 21 است که شامل اجرای گروه های سرود و تواشیح، برپایی سفره افطار ساده با همکاری آستان قدس رضوی تهران، برگزاری کارگاه های آموزشی کانون خدمت رضوی استان تهران، اجرای برنامه "منم بچه مسلمان" شبکه قرآن و معارف سیما با حضور حضور حجت الاسلام مقدسیان برای کودکان در محوطه برج میلاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل برج میلاد ادامه داد: بخش دیگری از برنامه ها، اجرای برنامه های تلویزیونی است که از ساعت 21 الی 22 در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد ضبط و پخش می شود. نام این برنامه "ماه بهشت" است که از شبکه قرآن و معارف سیما بصورت زنده پخش می شود و در این برنامه قاریان ممتاز نوجوان، قاریان بین المللی حضور دارند. بخش دیگری از این برنامه به گفتگو با کارشناسان مذهبی، اجرای تواشیح و سرود اختصاص دارد و حضور مردم در این برنامه آزاد است.

به گفته حیدری ، برنامه "ماه بهشت" با مشارکت و همراهی برج میلاد، شبکه قرآن، مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان زیباسازی شهر تهران و سایت تلوبیون اجرا می شود.

وی با اشاره به برنامه های شبانگاهی و تفریحات شبانه پس از اذان مغرب و عشا، گفت: این برنامه ها از ساعت 22 الی 24 در  گذرگاه برج میلاد برای خانواده ها اجرا می شود تا آنها بتوانند در کنار تفریحات سالم ،از برنامه های آموزشی و کودکانه تدارک دیده شده در برج میلاد استفاده کنند و ایام خوبی و خوشی را نیز در ماه مبارک رمضان در این مجموعه به یادگار بسپارند.

حیدری تصریح کرد: این برنامه ها شامل  اجرای گروه "مل مل" برای کودکان، ـ میز تخصصی تربیت کودک با حضور دکتر سعید عزیزی (روانشناس)،ـ برگزاری مسابقات و دورهمی های بازی محور، معرفی کمپین «رویای همبازی تو بساز»  با هدف  اهدای اسباب بازی به کودکان محروم ایران است. همچنین سخنرانی مذهبی با موضوعات اجتماعی وخانوادگی، اجرای نقالی از دیگر بخش های برنامه های جشن رمضانی برج میلاد است.

مدیرعامل برج میلاد درباره بخش نمایشگاهی جشنواره رمضانی نیز گفت: در این دوره ازجشنواره برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اسباب بازی های ایرانی با حمایت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، نمایشگاه معرفی 30 مدل اسباب بازی غربی و اثرات منفی آن روی کودکان، معرفی ظرفیت های اسباب بازی ایران، نمایشگاه دستاوردها و محصولات موسسات قرآنی و عترت با همکاری اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت و اهدای غرفه ها بصورت رایگان به آنها، نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دیگر برنامه های ما در طول ماه برکت و نزول قرآن است.

وی در پایان عنوان کرد: پخش برنامه شبانه شبکه رادیویی جوان از برج میلاد بصورت زنده با حضور مردم، برنامه پایانی برج میلاد در شب های ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: برج میلاد سازمان زیباسازی شهر تهران ماه مبارک رمضان اسباب بازی برج میلاد برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد مالی همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این زندانیان با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند. - اخبار استانها -

مهران خورده‌بین‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا بیان اینکه برنامه‌های دهه کرامت همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا(ع) ادامه‌ دارد، اظهار داشت: در این دهه برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و اجتماعی در نقاط مختلف از جمله شهرها و روستاهای کم‌برخوردار استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دهه کرامت 40 برنامه در قالب 40 گام طراحی شده است،گفت: در این دهه در راستای طرح جوانی جمعیت کارگاه آموزشی ویژه خانواده‌ها تشکیل می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر برپایی نمایشگاه در مصلا جمعه بوشهر، کرسی تلاوت در مساجد، جشن‌های مشترک روز دختر با مشارکت مساجد، مدارس و اماکن عمومی در محلات را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی در دهه کرامت 20 زندانی جرایم غیرعمد مالی با مشارکت مردم خیر و آستان قدس رضوی آزاد می‌شوند.

خورده‌بین‌مقدم از ایجاد چایخانه رضوی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در استان بوشهر ایجاد 8 چایخانه رضوی مصوب شده که عملیات اجرایی آن در برخی از نقاط استان بوشهر آغاز شده است.

وی برپایی سفره‌های رضوی را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام اعزام 20 هزار نفر از ایتام استان بوشهر به سفر مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفته و کاروان دانش‌آموزان استثنایی استان بوشهر نیز به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس