Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نظر به برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توسط معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ٢٧ فروردین لغایت ٩ اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی از کلیه مؤسسات فعال در حوزه قرآن و عترت دعوت به عمل می‌آید که جهت ثبت نام و ارائه طرح اقدام به ثبت نام اولیه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱. ثبت نام به منزله حضور قطعی در نمایشگاه نیست.

۲. تنها مؤسسات دارای طرح جدید و خلاق و نوآورانه امکان حضور در نمایشگاه را دارند.

مؤسسات محترم بعد از تکمیل قالب ارائه طرح، فایل را به صورت pdf از طریق واتسآپ به شماره ۰۹۱۸۸۷۱۸۸۲۷ ارسال کنند.

علاقه مندان می‌توانند فایل ارائه طرح را از اینجا دریافت نمایند.

کد خبر 5459600 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن کریم امام خمینی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه قرآن ماه رمضان 1401 ماه رمضان 1401 ماه مبارك رمضان قرآن کریم قرآن انقلاب اسلامی ایران تهران دعای کمیل امام خمینی شیعه حوزه علمیه مسجد سازمان اوقاف و امور خیریه آیت الله مصباح یزدی فعالیت های قرآنی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال شرکت نفت فلات قاره ایران در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • تنها مکتبی که قادر به اداره جهان بوده قرآن و عترت است
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر