Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:20:49 GMT

فجر شهید سپاسی با سرآسیایی متحول شد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۶۰۸۳

فجر شهید سپاسی با سرآسیایی متحول شد

ایسنا/خراسان رضوی بازیکن فجر شهید سپاسی معتقد است که این تیم شیرازی با حضور مجتبی سرآسیایی و کادر فنی جدید دگرگون شده است.

میلاد کمندانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تساوی صفر بر صفر فجر شهید سپاسی مقابل آلومینیوم اراک در مشهد اظهار کرد: امیدوارم در بازی‌های آتی بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم چرا که نیاز مبرمی به جمع کردن امتیازات لازم برای بقا داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتقال بازی‌های این تیم به مشهد تصریح کرد: زمین حافظیه شیراز شرایط بازی ندارد؛ در حالی که در ورزشگاه امام رضا(ع) می‌توان به راحتی فوتبال تاکتیکی بازی کرد. امیدوارم ورزشگاه‌های شیراز به شرایط مطلوبی برسد تا بتوانیم بازی‌های آتی خود را در آن شهر برگزار کنیم.

کمدانی در خصوص ادامه روند حضور تیم فجر سپاسی در لیگ گفت: فجر با حضور مجتبی سرآسیایی و کادر فنی جدید دگرگون شده و روحیه بازیکنان افزایش یافته است. به بقا امیدواریم و تمام تلاش ما این است تا فجر را در لیگ حفظ کنیم.

حسین مهربان، دیگر بازیکن تیم فجر شهید سپاسی، در خصوص تساوی فجر مقابل آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی دشوار مقابل آلومینیوم داشته باشیم اما تمام بازی دست فجر بود و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در روز خوب فجر که می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم، مساوی کردیم. یقین دارم در ادامه روند این تیم بهتر خواهد شد و هواداران شیرازی را شاد خواهیم کرد. امیدوارم در انتهای فصل مردم شیراز را ناامید نکنیم.

بازیکن فجر عنوان کرد: ورزشگاه امام رضا(ع) یک نعمت است. در شیراز چمن مطلوبی نداشتیم و مجبور شدیم در مشهد از رقیب‌مان پذیرایی کنیم. امیدوارم مسئولان شیرازی به ورزشگاه‌های شیراز رسیدگی کنند تا بازی‌های‌مان در شهر شیراز و کنار هواداران برگزار شود.

مهربان در خصوص روند حضور فجر در ادامه فصل افزود: مطمئنا اتفاقات خوبی برای فجر رقم خواهد خورد. تمام بازیکنان نیز متحد شده‌اند تا این اتفاق عملی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی میلاد کمندانی تیم فوتبال فجر سپاسی فجر شهید سپاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، رسانه های افغانستان گزارش دادند که در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه در شهرستان گذره هرات، تعدادی از نمازگزاران به شهادت رسیده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، حادثه هنگام نماز مغرب و عشاء روی داده است.

گفته می شود امام جماعت این مسجد به همراه ۵ نفر دیگر از جمله یک کودک نیز در این حمله به شهادت رسیده‌ و تعدادی هم مجروح شده‌ اند.

مقامات دولت موقت طالبان در افغانستان هنوز در این خصوص بیانیه ای صادر نکرده اند.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

همچنین هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حادثه را برعهده نگرفته است.

کد خبر 6092548

دیگر خبرها

  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود